Якісний ремонт рульової

КОМПЛЕКСНИЙ ЯКІСНИЙ РЕМОНТ РУЛЕВОЙ СИСТЕМИ з електропідсилювачем ЕПР і гідропідсилювач ГПР.

 Діагностика, відновлення і ремонт Рульових колонок ЕУР (EPS), Рульових рейок ЕПР (EPS) і ГПР, Рульових редукторів (колонок) ГПР, Насосів гідропідсилювача ЕГПР і ГПР, Амортизаторів і Гальмівних супортів. В наявності і під замовлення великий асортимент вузлів, ремкомплектів і комплектуючих до них..

 РЕМОНТ РУЛЬОВИХ КОЛОНОК 

РЕМОНТ РУЛЬОВИХ КОЛОНОК всіх типів - фото 1 Ремонт або заміна електроніки, повне усунення стукотів збільшених люфтів в рульовій колонці (стукіт при русі по дрібних нерівностях дороги, добре чутний в салоні і віддає в рульове колесо). При ремонті рульова колонка .. [детальніше для ЕПР]

  1. Ремонт рульової колонки з ЕПР (EPS) «СТАНДАРТ»від 2'000 до 5'000грн (повна переборка з ремонтом всіх вузлів, заміною р/к, гарантія).
  2. Ремонт рульової колонки механічної «СТАНДАРТ»від 1'000 до 2'500грн (повна переборка з ремонтом всіх вузлів, заміною р/к, гарантія).

 * Гарантія до 1 року без обмеження пробігу. Вартість ремонту залежить від стану рульової колонки. При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати пов'язані із зносом вузлів і при їх непридатності.

 РЕМОНТ РУЛЬОВИХ РЕЙОК 

РЕМОНТ РУЛЬОВИХ РЕЙОК В УКРАЇНІ

  Ремонт або заміна електроніки та електрики, повне усунення стукотів, люфтів, течі, некоректної роботи керма вліво/вправо рейки. При ремонті рульова рейка .. [детальніше для ЕПР] [детальніше для ГПР]

  1. Ремонт рульової рейки з ГПР «СТАНДАРТ» від 1'000грн (частково) / від 2'000грн (повна переборка з ремонтом штока, підтискного механізму, корпуса, заміною р/к, підшипників, діагностикою на стенді, гарантія).
  2. Ремонт рульової рейки з ЕПР «СТАНДАРТ» від 1'500 до 5'000грн (повна перебирорка з ремонтом штока, підтискного механізму, заміною р/к, підшипників, гарантія) + при необхідності ремонт рульової колонки ЕПР рахується додатково.
  3. Ремонт рулевой рейки механической «СТАНДАРТ»від 1'000 до 1'500грн (повна перебирорка з ремонтом штока, підтискного механізму, заміною р/к, підшипників, гарантія).

 Повний список марок та моделей автомобілей , на які ми ремонтємо рульові рейки.

 * Гарантія до 1 року без обмеження прообега. Вартість ремонту залежить від стану рульової рейки і розраховується після дефектації вузла, тому можливі додаткові витрати пов'язані із заміною розподільника, штока або корпусу при їх непридатності. Завжди є варіант обміну рульової рейки клієнта на нашу рейку готову до установки з обмінного фонду за вартістю ремонту (економія часу, машина не зависає на СТО на час ремонту вузла).

 

 РЕМОНТ РУЛЬОВИХ РЕДУКТОРІВ (КОЛОНОК) 

РРЕМОНТ РУЛЬОВИХ РЕДУКТОРІВ (КОЛОНОК) всіх типів

  Повне усунення стукотів, люфтів, течі, некоректної роботи золотника при обертанні керма вліво-вправо. При ремонті рульової редуктор.. [детальніше]

  1. Ремонт рульового редуктора (колонки) з ГПР «СТАНДАРТ»від 2'500 до 5'000грн (повна перебирка з ремонтом валів, клапанного механізму, розподільного механізму, заміною р/к, діагностикою на стенді, гарантія).
  2. Ремонт рулевого редуктора (колонки) механического «СТАНДАРТ»від 1'000 до 2'000грн (повна перебирка з ремонтом валів, заміною р/к, гарантія).

 * Гарантія до 1 року без обмеження пробігу. Вартість ремонту залежить від стану рульового редуктора. При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати пов'язані із заміною розподільного механізму, валів, поршня або корпусу при їх непридатності.

РЕМОНТ НАСОСІВ ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА

РЕМОНТ НАСОСОВ ГИДРОУСИЛИТЕЛЯ ГУР ВСЕХ ТИПОВ Повне усунення гулов, шумів, вібрацій, теч, падіння потужності насоса. При ремонті насоса гідропідсилювача .. [детальніше для ЭГУР] [детальніше для ГУР]

  1. Ремонт гідравлічного насоса ГУР «СТАНДАРТ»від 1'000 до 2'500грн (повна переборка з ремонтом внутрішніх вузлів, заміною р/к, діагностикою на стенді, гарантія).
  2. Ремонт насоса ЭГУР електро-гідравлічного «СТАНДАРТ»від 2'000 до 5'000грн (повна переборка з ремонтом внутрішніх вузлів, заміною р/к, діагностикою на стенді, гарантія).

* Гарантія до 1 року без обмеження пробігу. Вартість ремонту залежить від стану насоса гідропідсилювача. При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати, пов'язані із заміною вузлів при їх непридатності.

РЕМОНТ АМОРТИЗАТОРІВ та АМОРТИЗАЦІЙНИХ СТІЙОК

РЕМОНТ АМОРТИЗАТОРОВ и АМОРТИЗАЦИОННЫХ СТОЕК ВСЕХ ТИПОВ Повне усунення стукотів, провалів, теч, падіння продуктивності амортизатора. При ремонті амортизатор або амортизаційна стійка .. [детальніше]

  1. Ремонт двотрубного амортизатора або амортизаційної стійки «СТАНДАРТ»від 700грн (повна переборка з заміною зношених комплектуючих без зміни внутрішньої конструкції виробника SACHS, KYB, BILSHTEIN та ін. з використання тільки оригінальних комплектуючих).
  2. Ремонт однотрубного амортизатора або амортизаційної стійки «СТАНДАРТ»від 2'000грн (повна переборка з заміною зношених комплектуючих без зміни внутрішньої конструкції виробника SACHS, KYB, BILSHTEIN та ін. з використання тільки оригінальних комплектуючих).
  3. Ремонт однотрубного/двотрубного амортизатора або амортизаційної стійки з регулюванням жорсткості «СТАНДАРТ»від 1'000грн (повна переборка з заміною зношених комплектуючих без зміни внутрішньої конструкції виробника SACHS, KYB, BILSHTEIN та ін. з використання тільки оригінальних комплектуючих).

* Гарантія до 20'000км. Вартість ремонту залежить від стану амортизатора або амортизаційної стійки. При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати пов'язані з заміною корпуса або штока при їх непридатності. Завжди є варіант обміну на наші сайти з обмінного фонду з вартості ремонту.

РЕМОНТ ГАЛЬМІВНИХ СУПОРТІВ

РЕМОНТ ТОРМОЗНЫХ СУППОРТОВ Повне відновлення продуктивності гальмівного супорта. При ремонті гальмівний супорт .. [детальніше]

  1. Ремонт гальмівного суппора «СТАНДАРТ»від 200грн (частковий або повний ремонт із заміною зношених комплектуючих).

 

 

РЕМОНТ КУЛЬОВИХ ОПОР, РУЛЬОВИХ ТЯГ, НАКОНЕЧНИКІВ, ТЯЖЕК СТАБІЛІЗАТОРА

  1. Ремонт важелів з кульовими опорами «СТАНДАРТ»від 200грн
  2. Ремонт кульової опори «СТАНДАРТ»від 100грн
  3. Ремонт рульових тяг «СТАНДАРТ»від 100грн
  4. Ремонт рульових наконечників «СТАНДАРТ»від 100грн
  5. Ремонт тяжек стабілізатора з кульовими наконечниками «СТАНДАРТ»від 100грн

* Гарантія до 5'000км. При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати. Завжди є варіант обміну сайту клієнта на наші готові вузли з обмінного фонду з вартості ремонту.

РЕМОНТ ІНШИХ ВУЗЛІВ АВТОМОБІЛЯ

  1. Ремонт турбіни (турбокомпресора) - від 1'500грн (повний ремонт з заміною р/к (упорний підшипник, плаваючий підшипник, кільця та ін. комплектуючі), токарні та координатні роботи, шліфування валу, балансування валу, добалансировка середини в зборі, регулювання клапана вакууму / ремонт з заміною середньої частини)
  2. Ремонт компресорів кондиціонера - від 800грн (повна переборка компресора).
  3. Ремонт стартерів та генераторів - від 500грн (демонтаж і монтаж агрегатів оплачуються окремо).
  4. Ремонт автономних опалювачів (автономок) - від 1'000грн (вартість робіт, не включають вартість з/ч, зняття і встановлення агрегату).
  5. Ремонт двигунів ДВС бензинових і дизельних — від 1'000грн
  6. Ремонт ГБЦ двигунів — від 1'000грн
  7. Ремонт механічних та автоматичних КПП АКПП — від 1'000грн
  8. Ремонт редукторів та інших вузлів — від 1'000грн

ПОСЛУГИ МЕТАЛО-ОБРОБКИ ДЕТАЛЕЙ

  1. Токарні, пресові та свердлильні роботи.
  2. Кругло-шліфувальні та плоско-шліфувальні роботи.
  3. Координатно-розточувальні роботи (стіл 900х600): розточування блоків ДВС, планування ГБЦ, ремонт шатунів ДВС.
  4. Зварювальні роботи по відновленню розмірів круглих деталей (колінвали, шківи).
  5. Хонінгувальні роботи (хони різних розмірів).
  6. Хромування деталей.

Для інформації: чи Знаєте Ви, що реставровані запчастини служить набагато довше, ніж придбані на розбиранні? Чи знаєте Ви, що гарантія на відремонтовані вузли і агрегати може досягати від 6 до 24 місяців? Чи Вам дадуть таку гарантію на запчастину б/у або новий китайського походження?

Портфоліо