Якісний ремонт рульової

Рульова рейка | Несправності рульової і ходової

Рульова рейка. Несправності рульової і ходової Рульова рейка автомобіля являє собою пристрій, мета якого полягає в тому, щоб перетворити водійське зусилля під час впливу на рульове колесо в салоні авто, яке необхідно для забезпечення повороту коліс машини.

 Рейка пов'язана з рульовим колесом за допомогою рульових тяг і наконечників і являє собою зубчасту. Шестерня, закріплена на рульовому валу, входить в зчеплення з зубцями на рейці. При повороті керма навколо своєї осі шестерня рульового валу рухає рейку в  відповідну обертанню бік. У свою чергу рейка (Рис. 2.6) через шарніри і тяги повертає керовані колеса.

 В даний час більшість рульових  рейок мають механізми, які полегшують обертання рульового колеса, особливо в ті моменти, коли автомобіль стоїть на місці. Одним з найбільш поширених засобів є гідропідсилювач. До звичайної рейці додають виконавчий механізм з розподільником і насос. Насос, який  приводиться ременем від колінчастого вала, забирає з розширювального бачка ГУРа гідравлічну рідину і подає її під високим тиском в 70 – 120 атм. у золотниковий розподільник. Принцип дії розподільника полягає у відстеженні прикладеного зусилля до керма, і при його появі  допомагати водієві обертати колесо. Коли колесо знаходиться в спокої, торсіон не закручений, дозуючі канали розподільника закриті, а масло без жодного зусилля йде назад в розширювальний бачок. Коли водій починає обертати кермо, торсіон закручується тим сильніше, чим більше зусилля до обертанню колеса додає водій. У свою чергу закручений торсіон за допомогою золотника і системи каналів направляє рідина у виконавчий пристрій. Залежно від того, в який бік закручений торсіон, тиск подається або за поршень виконавчого пристрою, або до нього. Поршень жорстко закріплений на рейці і за допомогою цього тиску масла допомагає обертати колеса в потрібну сторону. Так само в системі передбачений запобіжний клапан. Якщо колеса повернені до упору, він відкривається і становить зайве тиск назад у бачок. Таким чином, досягається суттєве полегшення обертання керма і послаблюється передача ударів від коліс на бублик.

 До недоліків прийнято відносити втрату чутливості та інформативності рульового управління, відсутність реактивного зусилля на кермі, яке досвідченим водіям і професійним гонщикам допомагає відчувати машину і проходити повороти на максимально можливій швидкості. Але насправді систему можна налагодити практично під будь-які вимоги, просто абсолютній більшості споживачів більш важлива безпека і комфорт.

 Система гідропідсилювача в цілому досить надійна, обслуговування зазвичай зводиться лише до регламентної заміні приводного ременя і контролю рівня робочої гідравлічної рідини в бачку (найчастіше Dexron, ATF). Незважаючи на високу надійність, ущільнювачі (сальники) рульової рейки нерідко втрачають герметичність, і через них починає витікати робоча рідина ГУР. Найчастіше причиною служить забруднення і корозія рейки з-за розриву пиляків і зносу сальників. 

Рульова рейка гідравлічна. Несправності рульової і ходової

 Малюнок 2.6. Рульовий механізм з гідропідсилювачем
1 – трубопроводи гідросистеми;
2,5 – сальник;
3,4,25 – підшипник;
6– підсилювач;
7 – пилозахисний ковпачок;
8– корпус розподільника;
9– розподільник;
10 – контргайка опори рейки;
11 – регулюючий гвинт упору рейки;
12 – пружина опори рейки;
13– опора рейки;
14 – вкладиш;
15,24– гайки;
16,19,29 – захисний чохли;
17 – наконечник рульової тяги;
18 – затискач;
20,28 – хомути;
21 – рульова тяга;
22 – рейка;
23 – заглушка;
26– картер рульового механізму;
27– скоба кріплення рульового механізму
 
 Симптоми несправностей, з якими звертаються клієнти на автосервіс наступні: 
  1. Стук в підвісці, що проявляється при русі автомобіля по нерівностях дорожнього покриття, трамвайних рейках, переїзді «лежачих поліцейських» і передають ці люфти в кермо.
  2. Відсутність зусилля на рульовому колесі або недостатнє на холостих обертах двигуна, ривки «подкусывания»  при повороті рульового колеса від одного крайнього положення в інше.
  3. Текти рульової рейки по сальникам в пильовики рульових тяг, по верхньому сальнику розподільної частини агрегату.
  4. Текти по передньому сальнику насоса гідропідсилювача.
 
 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує діагностику, ремонт та заміну рульових рейок з ГУР, ЭУР і механічних на автомобілях всіх класів (легкові, джипи, мікроавтобуси, автобуси, вантажні). Індивідуальний підхід наших фахівців до Вашого автомобіля дозволяє нам максимально швидко і якісно вирішити найскладніші технічні проблеми пов'язані з ремонтом. Якість ремонту гарантуємо!