Якісний ремонт рульової

Верхня опора стійки. Несправності рульової і ходової

Верхня опора стійки

 передні Опори стійок являють собою резинометаллический вузол, який сприймає основну частину всіх навантажень, що передаються підвіскою на кузов, і відіграють головну роль у забезпеченні «первинної» шумо - і віброізоляції. Верхні опори стійок підвіски служать для кріплення до брызговику крила (кузова) і забезпечують необхідну ізоляцію кузова від дорожніх шумів і вібрації. Необхідна для цього гумова опора повинна бути м'якою в осьовому напрямку - для кращого поглинання вертикальних сил, складових роботу пружного елемента і демпфуючу функцію стійки. І досить жорсткою у радіальному напрямку - щоб під дією бічних сил від дороги і сил, прикладених до поворотного важеля рульової трапеції, не виникали б несприятливі кінематичні зміни.

 Рис.1. Схема опори ТМ АСОМИ у розрізі для автомобілів Lada Priora.

 Опора (1) складається із зовнішнього корпуса (4) з кріпильними болтами (5), внутрішньої втулки (8) і опори підшипника (6) сполучених гумою з допомогою вулканізації.

 Підшипник кочення наполегливої типу являє собою герметичну конструкцію з довговічним мастильним матеріалом. Він має  посадку по опорі підшипника (6).

 Обмежувач ходу відбою (3) і стиснення (7) призначений для обмеження сил, що виникають при ході колеса, і сприяє поглинанню енергії разжимающейся пружини в кінці ходу відбою і стиснення при наїзді на нерівності дороги. Установка опори без обмежувачів може стати причиною передчасного виходу з ладу і призводить до  втрати можливості заміни виробу по гарантії. 

 Стуки у верхній опори стійки.

 вузол верхня опора спрощено без деталізації складається з гумового демпфера (гумовий пружний елемент) і радіально-упорного підшипника.

 1. Втрата пружності гумового демпфера тягне за собою глухий стукіт при переїзді різних нерівностей.

 Щоб упевнитися в цьому, досить виміряти зазор між обмежувачем і опорою. При цьому треба мати на увазі, що зазор часто буває нерівномірним по колу - з одного боку більше, з іншого - менше. Зазвичай орієнтуються на середню величину і порівнюють з розміром зазначеним в інструкції на автомобіль.

 Чому виникає цей стук? Здавалося б, безпосереднього зіткнення металевих деталей не відбувається. Але нагадаємо, що гідравліка (пневматика) амортизаторів  вібраційні коливання не гасить (різкі короткі переміщення поршня). Це функція гумових опор, що володіють необхідною пружністю. Якщо ж вони витягнулися і енергоємність їх знижена, удари демпфіруються гірше і передаються на кузов, який реагує на це  глухим стуком.

 2. Знос підшипника опори. Стук проявляється так само, як і при втраті пружності демпфера, але відчувається як більш різкий, дзвінкий стукіт.

 Переконатися в несправності або справності підшипника з повною достовірністю можна, тільки знявши стійку. Деяка специфіка такого роду дефекту все ж таки  дозволяє з великою часткою ймовірності визначити знос підшипника опори.  Через нерівномірного зносу підшипника в "бігових" доріжках  з'являються вм'ятини (вибоїни) від кульок в тих місцях, де вони знаходяться при русі автомобіля по прямій. Отже,  у випадку, якщо стукіт проявляється тільки при їзді по прямій і зникає при поворотах коліс, є підстава припустити, що саме підшипник опори вийшов з ладу.

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс. Мелітополь» виконує діагностику, ремонт та заміну верхніх опор стійок на автомобілях всіх класів (легкові, джипи, мікроавтобуси, автобуси, вантажні). Індивідуальний підхід наших фахівців до Вашого автомобіля дозволяє нам максимально швидко і якісно вирішити найскладніші технічні проблеми пов'язані з ремонтом. Якість ремонту гарантуємо!