Фото та відео. Рульова рейка з ГУР AUDI A3 (8L1) 96-03; SEAT LEON (1M1) 99-06; SKODA OCTAVIA (1U2) 96-10; VW BORA (1J2) 98-05
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісний ремонт, продаж, обмін, зняття та установку кермової рейки з гідропідсилювачем ГУР на AUDI A3 (8L1) 96-03; SEAT LEON (1M1) 99-06; SKODA OCTAVIA (1U2) 96-10; VW BORA (1J2) 98-05 AU 209. Гарантія 1 рік без обмеження пробігу. Висока якість, мінімальні терміни виконання, приємні ціни, доставка.
Ремонт кермових рейок з ГУР в Україні
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує діагностику, ремонт та відновлення кермових рейок з ГУР в Україні. Індивідуальний підхід наших фахівців до Вашого автомобіля дозволяє нам максимально швидко і якісно вирішити найскладніші технічні проблеми пов'язані з ремонтом. Якість ремонту гарантуємо!
Рульовий механізм – дуже важливий вузол в автомобілі, від його стану залежить не тільки комфортність поїздки, але і безпеку руху. Несправності в системі керування транспортним засобом проявляються в стуках, що виникають при русі по нерівному дорожньому покриттю, і експлуатувати авто з неполадками в рульовому управлінні не можна – у такому випадку терміново потрібен ремонт рульової рейки.
Несправності кермових рейок з ГУР
На легкових автомобілях рульова рейка постійно відчуває підвищені навантаження – на неї потрапляє бруд і волога, деталі, що труться працює на знос.
Стуки в рульовому механізмі виникають:
- з-за збільшеного зазору між деталями зубчастої пари;
- зношування вала рейки по зубчастому сектору;
- зносу опорних втулок;
- зносу або поломки поджимного механізму (поджимки);
Рейка може вийти з ладу через порваний пильовика:
- на дзеркальну поверхню рульового валу починає потрапляти бруд і пил, з часом з'являється корозія;
- масло витікає, і при його недостатній кількості механізм працює з підвищеним тертям.
Щоб запобігти передчасному виходу з ладу механізму, необхідно періодично перевіряти стан пиляків, наявність масла в бачку гідропідсилювача керма.
При підвищеному зносі зубчастої пари виникає люфт в кермі – машина стає некерованою, і дорогу доводиться «ловити». Великий люфт позначається на безпеці руху – виникає небезпека потрапити в аварійну ситуацію. Причиною неполадки в рульовому управлінні можуть бути також наконечники або тяги, при значному зносі деталей виникають стуки в підвісці, збільшується люфт рульового колеса.
Ремонт або заміна кермових рейок з ГУР
В разі появи несправностей в механізмі у автовласника є кілька варіантів:
- Зробити ремонт рейки (реставрація).
- Зробити заміну на нову рейку.
- Купити відновлену або б/в рейку.
Ремонт проводиться в тому випадку, якщо є можливість відновити рейку – відновленню підлягає вузол, в якому немає зносу у черв'ячній парі. Якщо рветься пильник, піддається корозії вал. Невеликий наліт іржі можна прибрати, обробивши наждачкою вал на токарному верстаті – шліфувати наждачним папером вручну деталь не рекомендується, домогтися ідеальної дзеркальної поверхні складно, і сальник може потекти. Якщо на валу вироблення велика, необхідно робити шліфування валу, але в такому випадку потрібно встановлювати ремонтні сальники і втулку, вони підбираються по діаметру проточенной деталі.
Заходи, що виконуються при ремонті кермової рейки з гідропідсилювачем ГУР:
- Первинна діагностика рульової рейки на стенді на предмет визначення течі та правильності перепусканія рідини ГУР в обидві порожнини робочого циліндра рульової рейки.
- Розбірка та дефектація комплектуючих рульової рейки.
- Ремонт штока рульової рейки (рихтування/балансування, шліфування, полірування, хромування).
- Заміна сальників, гумових і тефлонові ущільнень, направляючих втулок рульової рейки.
- Ремонт розподільного механізму рульової рейки (при необхідності).
- Ремонт корпусу рульової рейки (при необхідності).
- Збірка рульової рейки.
- Контрольна діагностика рульової рейки на стенді на герметичність, створюване максимальний тиск під навантаженням і перепускание рідини ГУР в обидві порожнини робочого циліндра рульової рейки.
Вартість ремонту залежить від стану рульової рейки. При розрахунку ремонту після деффектации вузла можливі додаткові витрати, пов'язані із заміною вузлів при їх непридатності. Ремонт, в середньому, займає декілька годин, в залежності від стану вузла. Дотримуються всі стандарти якості та надається гарантія на всі види обслуговування.
У деяких випадках дешевше замінити рульову рейку, ніж займатися її ремонтом. Заміну при бажанні можна зробити своїми руками, все залежить від уміння водія і конструктивної складності автомобіля. Але сам ремонт механізму слід довірити фахівцям – робота вимагає певного досвіду, максимальної акуратності і уважності. Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує діагностику, ремонт та відновлення кермових рейок з ГУР в Україні.
Ціни на послуги ремонту кермової рейки з гідропідсилювачем ГУР (01.11.2020)
1 | Зняття + Установка рейки (в залежності від складності робіт і часу) | від 500 |
2 | Ремонт рульової рейки механічної (без зняття/установки) | від 1200 * |
3 | Ремонт кермової рейки з Р/У без заміни вузлів (без зняття/установки) "СТАНДАРТ" | від 2000 * |
4 | Ремонт кермової рейки з Р/У з заміною вузлів (в залежності від вартості штока/розподільника/корпусу та ін вузлів) "КОМПЛЕКСНИЙ" | від 2000 + з/ч |
5 | Ремонт кермової рейки з заміною поршня трикутного валу (в залежності від марки авто) | від 2500 |
6 | Регулювання рульової рейки без опускання підрамника (в залежності від складності робіт і часу) | від 200 |
7 | Регулювання кермової рейки з опусканням підрамника (в залежності від складності робіт і часу) | від 300 |
8 | Діагностика знятого агрегату на стенді (насос Р/У, рейка, редуктор) | від 200 |
9 | Промивка системи Г/автоматична (гідравлічний візок) | від 400 |
10 | Промивка системи Г/ручна | від 200 |
* При розрахунку ремонту після дефектації вузла можливі додаткові витрати, пов'язані із заміною розподільника, штока або корпусу при їх непридатності.
Гарантія 6/12 місяців без обмеження пробігу.
Прийом і відправка в будь-яке місто України будь-якою транспортною компанією, маршрутними автобусами або ж/д по узгодженню.