Якісний ремонт рульової

Технічні поради Lizarte. Як визначити тип компресора кондиціонера

1. ЕЛЕМЕНТИ КОМПРЕСОРІВ

 Компресори автомобільного кондиціонера відрізняються між собою, головним чином, наступними елементами: з'єднаннями з контуром, датчиками і клапанами заправки, електромагнітною муфтою, системою кріплення, маркою і моделлю.

Як визначити тип компресора кондиціонера

 2. ЯК ПРОВОДИТИ ОГЛЯД КОМПРЕСОРА

 Для початку, дуже важливо знати, як необхідно оглядати компресор для визначення його типу.

 Слід розрізняти передню і задню частину компресора кондиціонера. Передньою частиною вважається та, де розташований шків зчеплення. Як правило, виходи розташовані у верхній частині компресора, де також розташована пробка масла (в тому випадку, якщо вона є).

 

Слід розрізняти передню і задню частину компресора кондиціонера

 3. ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ

 Компресори кондиціонерів також класифікуються за типом і кількістю передбачених кріплень.

  Кількість кріплення: може варіюватися від 2 до 8.

  Типи кріплення:
  - Затискачі ORE.
   - нарізні (CR)
   - ненарезные (SR) (малюнок 1)
   - з вушками (малюнок 2)
  - З наскрізним отвором або пряме кріплення AD. Приклад (малюнок 3)

Компресори кондиціонерів також класифікуються за типом і кількістю передбачених кріплень

 4. ВИЗНАЧЕННЯ СПОЛУК З ХОЛОДИЛЬНИМ КОНТУРОМ

 Компресори кондиціонерів мають два патрубки для з'єднання: втягування або всмоктування охолоджуючого газу, що завжди позначено літерами S або SUC (від англійського suction) і нагнітання, яке завжди позначено літерами D або DIS (від англійського discharge). Патрубок для всмоктування завжди має таку ж або більшу переріз, ніж нагнітання.

 В залежності від їх розташування патрубків або їх сполуки з холодильним контуром, можна виділити два типи:

 Тип A) В залежності від розташування:

 - Якщо патрубки розташовані поруч, вони можуть перебувати у верхній частині, горизонтально або вертикально.
 - У верхній частині (малюнок 1)
 - Горизонтально H
   - Поздовжньо: (малюнок 2)
   - Навхрест: Підтипи:
   - поперек: (малюнок 3)
   - по похилій: (малюнок 4)
- Вертикально V (малюнок 5)

Компресори кондиціонерів мають два патрубки для з'єднання: втягування або всмоктування охолоджуючого газу

 - Також патрубки можуть бути розташовані в різних місцях (рисунки 6 і 7)

Компресори кондиціонерів мають два патрубки для з'єднання: втягування або всмоктування охолоджуючого газу

 Тип B) В залежності від з'єднання з охолоджувальних контуром:

 - З нарізним з'єднанням і ущільнювальним кільцем:

 - Патрубки всмоктування і нагнітання з нарізним з'єднанням 1", також називаються з'єднання Rotalock R
(малюнок 1)

Патрубки всмоктування і нагнітання з нарізним з'єднанням 1

 - Патрубки всмоктування з нарізним з'єднанням 7/8" і патрубки нагнітання з нарізним з'єднанням¾", також називаються з'єднання з кільцем ущільнювача O ring OR (малюнок 2)

Патрубки всмоктування з нарізним з'єднанням 7/8

 - Патрубки з нарізними з'єднаннями інших розмірів.

 - З конусними патрубками:

 - Конусні патрубки всмоктування і нагнітання також називаються Конусні з'єднання C (малюнок 3)

Конусні патрубки всмоктування і нагнітання також називаються Конусні з'єднання –C

 - Патрубки, сполучені фланцем –B. Мають ущільнювальні кільця для герметичності різного типу:

 - Патрубки, сполучені фланцем з плоским ущільненням TP (малюнок 4)
 - Патрубки, сполучені з круглим фланцем ущільненням TR (малюнок 5)

Патрубки, сполучені фланцем –B. Мають ущільнювальні кільця для герметичності різного типу

 Такі моделі компресорів, як SANDEN і ZEXEL, мають штамп ззаду з серією букв та/або цифр, які ідентифікують компресор, і вказують на тип з'єднання з контуром (а також інші характеристики). Ці цифри і/або літери є обов'язковими для коректного визначення типу компресора.

 

 6. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПІВ ДАТЧИКІВ І КЛАПАНІВ ЗАПРАВКИ

 Компресори кондиціонерів можуть мати наступні елементи:

  Клапани заправки і спуску C/C: Ці клапани служать для доступу до пристрою охолодження, а також для перевірки і дозаправок (малюнок 1).

  Датчики тиску C/SP: (малюнок 2)

  Клапан зниження тиску C/VE (малюнок 2)

Компресори кондиціонерів можуть мати наступні елементи: Клапани заправки і спуску C/C, Датчики тиску C/SP

 - Датчики температури C/ST: (малюнок 3)

 - Датчики обертання C/SR характерні для Mercedes і Audi (малюнок 4)

Датчики температури C/ST, Датчики обертання C/SR характерні для Mercedes і Audi

 7. ЯК ВИМІРЯТИ ЗАДНІЙ (ST) І ПЕРЕДНІЙ (SD) ЗАЗОР

 - Шків з заднім зазором (ST):

 Ми говоримо про наявність зазору в тому випадку, коли ширина шківа перевищує ширину жолобів. У разі заднього зазору враховується відстань від останнього жолоби до корпусу компресора, ширину якого необхідно виміряти калібром в міліметрах (тільки матеріал шківа). Цей зазор дуже важливий, тому що від нього залежить вирівнювання шківа.

 Даний компресор є гарним прикладом:

Шків з заднім зазором (ST)

  Якщо ми знімемо шків, вимірювання проводяться наступним чином:

Якщо ми знімемо шків, вимірювання проводяться наступним чином

 - Шків з переднім зазором (SD)

 У разі наявності переднього зазору, враховується відстань від першого жолоби до диска муфти, яка вимірюється в міліметрах (тільки матеріал шківа). Передній зазор не так важливий, як задній, оскільки він може бути різним, а також він не відображається на встановлення компресора в автомобілі.

 

Шків з переднім зазором (SD)

 Збільшуємо зображення, щоб детально розглянути передній зазор:

Збільшуємо зображення, щоб детально розглянути передній зазор


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки