Якісний ремонт рульової

Несправності рульової рейки: корозія валу - рейки

Однією з найпоширеніших причин виходу з ладу рульової рейки є корозія, в незалежності від віку автомобіля.

На фото яскравий приклад утворення іржі на валу рейки від Мерседес ML 320. Виникнення іржі пов'язано з неправильно проведеним ремонтом. Під час заміни рульових тяг неправильно були зняті і встановлені на місце пильовики. Це призвело до проникнення вологи, і, як наслідок, появі іржі. 

     

Однією з основних причин негерметичності пиляків, є використання одноразових електричних хомутів для фіксації пиляків. Звичайно деякі виробники автомобілів ставлять пластикові хомути.

В принципі, деякі виробники використовують пластикові хомути для фіксації пиляків, але є ряд умов, яких необхідно дотримуватися:

  • хомути повинні бути спеціалізованими і рівномірно обжимать пильовик. Це досягається використанням спеціального замка;
  • матеріал, з якого зроблений хомут, не повинен боятися високих температур і зберігати пружності протягом усього терміну експлуатації.

Виходячи з цього не слід використовувати електричні хомути, вони призведуть до швидкого виходу з ладу рейки.

Негерметичності пиляків призводить до наступних проблем:

  • при охолодженні і нагріванні рейки повітря буде проникати всередину рейки, за рахунок розширення і стиснення;
  • проникнення повітря призведе проникненню водяної пари всередину, який буде осідати у вигляді рідини на поверхні вала;
  • осідання вологи призведе до корозії полірованих частин валу;
  • після півроку їзди з негерметичними пиляками корозія призведе до непоправного якостям.

Місця виникнення корозія валу-рейки:

зовнішній кінець вала-рейки

зуби рейки 

зуби гвинта

внутрішній кінець вала-рейки

Варіанти ремонту валу рейки від корозії

Найчастіше перші області з корозією з'являються на зовнішньому кінці вала. Звичайно можна провести заміну валу рейки, але в більшості випадків простіше провести ремонт. Для виправлення проблеми та ремонту можна використовувати технологію – втулирование валу-рейки.

Суть процедури в наступному:

  • спочатку протачивается до меншого діаметру кінець вала.
  • на наступному етапі на вал напрессовывают «внатяг» трубу з нержавіючої сталі, з допомогою спеціального компаунда
  • потім кінець вала протачивают і полірують до початкового діаметра.

Важливо: діаметр вала не повинен відрізнятися від вихідного більш ніж на 0.05 мм. Це дозволить уникнути стуку кінця вала, і дасть можливість працювати сальникам за номінальним розміром.

В результаті отримуємо фактично новий вал, виготовлений з нержавіючої сталі, що дозволить уникнути корозії в майбутньому.

Зліва - вал до відновлення. Праворуч  - вал після відновлення.

      


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів АУДІ (AUDI) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів МЕРСЕДЕС (MERCEDES) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Останні відгуки