Якісний ремонт рульової

Несправності рульової рейки: стук у втулці рейки

Однією з найбільш ймовірних причин стуку в ходової частини авто є зношування зовнішньої втулки рульової рейки. Вона знаходиться на краю картера рейки в правій частині. Це не єдина втулка в рульовій рейці, але єдина не викликає стуку.

Зовнішня втулка – частина рульової рейки, по якій щільно і без зазору рухається ця деталь. Фіксує правий кінець вала-рейки, не дозволяючи рухатись назад-вперед і вгору-вниз, а тільки навколо своєї осі. Другий кінець вала утримує сухар.

Рівень стуку залежить від щільності охоплення втулки вала. Ідеальний варіант - деталь туго ходить уздовж полірованої поверхні вала-рейки, не випадаючи з неї.

 

Матеріал виробу залежить від виробника. Існує три варіанта конструкції деталі:

  • японський. Виготовляють з особливого сорту силуміну. Можливе використання латунних вкладишів з напиленням з тефлону. Також іноді використовують вкладиші із суміші графіту і поліетилентерефталату (ПЕТ) (Тойота);
  • європейський (фірма ZF). Роблять із сталі або алюмінію, з вкладишем із пластику білого кольору підвищеної зносостійкості,
  • американський (TRW). Виготовляють без вкладишів з бежевого пластику.

Більшість варіантів деталі жорсткі, проте останнім часом з'явилася тенденція на виготовлення м'яких втулок рульової рейки. Це дозволяє уникнути стуку, проте призводить до швидкого зносу, дозволяючи бовтатися кінця вала.

Виявити стукіт у втулці рульової рейки можна простим похитування вгору-вниз кінця вала рейки. Робити таку операцію можна перебуваючи під днищем автомобіля. При визначенні стуку чи достатньо вільного руху, необхідно звернутися в автосервіс для проведення ремонту.

Стук проявляється в різкому металевому пробої, який поширюється по кузову.  Цей звук більш помітний при крайньому положенні керма, коли висунутий правий кінець вала-рейки.

На малюнку представлено неправильний рух вала у втулці, при її пошкодженні.

 

 

Процес ремонту втулок рульових рейок досить складний процес, доступний далеко не всім. Частина фахівців вытачивает втулки необхідного діаметра з фторопласту. Однак це не зовсім підходящий матеріал, так як він досить «текучий» (безповоротно і повільно втрачає надану форму). Відповідно при втраті форми зменшується щільність охоплення валу.

ЦРУ «ГУР+ЭУР» використовує для ремонту сучасні імпортні матеріали і технології.

Методи ремонту втулок:

  • використання спеціальної зносостійкої вставки, яка ліквідує зазор у втулці. При цьому зберігається номінальний діаметр вал-рейки.

 

 

  • перехід на вихідний діаметр з ремонтної втулкою в разі зменшення стінок вал-рейки.

 

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів АУДІ (AUDI) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів МЕРСЕДЕС (MERCEDES) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Останні відгуки