Якісний ремонт рульової

Несправності рульової рейки: текти сальника рульового валу

Серед безлічі варіантів несправностей рульового редуктора або рульової рейки найбільш простим є текти сальника рульового валу (первинний вал рейки). Визначити поломку на початковій стадії можна по звуку (гудіння, виття) з-під капота, який виникає при обертанні керма і в разі якщо заводять «холодну» машину. Виття може пропасти після прогріву, а кермо знову легко обертатися, проте це перший дзвіночок, що вказує на зниження рівня рідини в бачку гідропідсилювача керма.

Що робити в цьому випадку? Для початку необхідно долити в бачок ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА рідину до норми. По-друге, необхідно звернутися до фахівців у СТО, які зможуть визначити причину течі в системі ГУР. Так як протікання може виникнути і з інших причин (знос шланг, ославбение хомутів, проблеми з насосом і тощо).

Однією з причин витоку можуть стати проблеми зі зносом сальника рульового вала. Сальник розташований на «вхідному» валу рейки, що обертається разом з кермом через вал рульової колонки. Це не «силовий», а звичайний сальник, який не працює при великих тисках. Тому, у разі виникнення пошкоджень, рівень рідини буде зменшуватися повільно, і проявитися ця проблема може через місяць. За цей час корпус рейки може обрости брудом і покритися плівкою.

Найчастіше проблема виникає в таких автомобілях Nissan (Ніссан) Альмера (Almera) і Приклади (Primera) останніх випусків. Для цих авто необхідно проводити заміну сальника після 100 тис. км. пробігу. Причина цієї проблеми - матеріал рідного заводського сальника. Він досить швидко твердіє (стає жорсткою гума) і внаслідок цього починає підтікати.

У більшості інших автомобілів проблема пов'язана з корозією рульового валу.

 Особливо це актуально для старих рейок на японських автомобілях і кермових редукторів для Мерседес (Mercedes), частково для Вольво (Volvo). Знизити ризик виникнення корозії досить просто, необхідно додати трохи антикорозійного змащення на сальник рульового валу зовні.

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Проблема «Шумить рульова електро рейка (электрорейка)» на автомобілі Ауді AUDI. Як усунути цю несправність?

 Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На

Останні відгуки