Якісний ремонт рульової

Можна їхати в ремонт, якщо витекла вся рідина гідропідсилювача керма ГУР

 Як зрозуміти, що в системі ГУР мало рідини?

 При появі течі гідропідсилювача керма, втрата рідини з системи проходить по одному і тому ж сценарію в кілька етапів.

 Етап перший.

 Якщо в бачку гідропідсилювача керма не вистачає тільки трохи рідини до нормального рівня, то при обертанні керма з під капота стане доноситися звук, схожий на виття або свербіж. Але цей звук буде чути тільки на холодному автомобілі. Кермо при цьому не повинен ставати тугим. У міру прогріву авто, звук буде вщухати.

 Етап другий.

 З'явився завивання або гул не буде вщухати навіть при прогріванні автомобіля, а кермо стане трохи ватним і тугим. Звуки будуть чутні тільки при обертанні керма.

 Етап третій.

 Завивання або гул з-під капота вже не чути, а кермо став тугим. Це означає, що все масло з системи ГУР вже витекло. Щоб переконатися в цьому, потрібно відкрити кришку бачка і заглянути туди.

 Увага! Їзда, навіть на коротку відстань (5 км і більше) зовсім без рідини в системі гідропідсилювача керма, напевно обернеться зіпсованим насосом ГУР.

 Насос ГУР не може працювати «на суху». У більшості випадків після цього він отримує пошкодження – задираки роторної пари, та не ремонтується. Придбання нового насоса може коштувати від 2 до 10 і більше тисяч гривень. Особливо шкода насос ГУР, якщо він двуконтурний і стоїть на машині з гидроподвеской. Такий насос може коштувати від 5 до 15 тисяч гривень.

 У цій ситуації доцільно викликати евакуатор. Або залити у бачок гідропідсилювача керма рідину і спробувати рухатися своїм ходом, поки вона знову не витече. Якщо це станеться дуже скоро, то евакуатора не минути.

 На першому та другому етапах втрати рідини гідропідсилювача керма, рухатися своїм ходом все ж можна. Поки з-під капота при обертанні керма лунає звук, а кермо не «скам'яніла» повністю, в системі ще залишається якась кількість масла, і насос не повинен постраждати.

 Якщо допомога евакуатора недоступна.

 А втрата рідини в системі досягла третьої стадії. При цьому, долив масла не приносить результатів. То треба спробувати відключити насос ГУР, щоб зберегти його. На багатьох автомобілях насос приводиться в дію окремим ременем. В цьому випадку потрібно зрізати цей ремінь ножем. Однак перед цим переконатися, що інші життєво важливі агрегати цим же ременем в рух не наводяться.

 На автомобілі з відключеним насосом ГУР можна рухатися.

 Але при цьому кермо буде тугим. Можна розганятися швидше 45 км/год, Потрібно намагатися їхати прямо і зайвий раз не маневрувати. Проїхати так можна не більше 500 км. Це аварійний режим для рульової рейки. При подальшій їзді вона вийде з ладу.

 Якщо рульова рейка сильно тече, а насос ГУР можна вимкнути, знявши ремінь.

Щоб врятувати насос, можна закільцювати його масляну магістраль. Тобто шланг з виходу насоса пустити в бачок ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА. Масло буде циркулювати по колу, минаючи рульову рейку. Їхати так можна, але це аварійний режим для рульової рейки і потрібно дотримуватися правила описані вище.

 При виникненні будь-яких несправностей системи ГУР ви можете зателефонувати у Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» і отримати безкоштовну консультацію. Або навіть викликати на місце евакуатор або техніка.

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки