Якісний ремонт рульової

Промивка системи гідропідсилювача керма ГУР

 У процесі експлуатації автомобіля в рідини гідропідсилювача керма накопичуються продукти зносу. В основному це мікроскопічні металеві частинки, металева стружка, яка циркулює по системі і потрапляє в насос і рейку знову і знову. Цю суспензію іноді називають «сріблянкою». Щоб побачити сріблянку потрібно посвітити ліхтариком в бачок гідропідсилювача керма і трохи перешкодити її будь-яким стрижнем. Різнокольорові сріблясті розлучення – це і є металева суспензія.

 За кількістю сріблянки в системі ГУР можна судити про її стан. В справно працюючій системі масло чисте, але якщо її багато, то чекати біди. Це означає, що в насосі йде прискорений знос. Чим більше в системі металевої стружки, тим швидше йде знос. Якщо сріблянки занадто багато, то це означає, що насос вже зіпсований. Поліровані деталі насоса задерті, а знятий метал циркулює по системі.

 Ремонтувати такий насос вже пізно. Ця несправність називається «задираки роторної пари» і проявляється збільшеним зусиллям на кермі на холостих обертах.

 Заміна насоса ГУР, взамін зіпсованого, в разі великої кількості сріблянки в системі, має складність. Якщо не видалити металеві частинки з системи, то новий насос буде зіпсований. Але промити всі порожнини системи ГУР, особливо циліндр рульової рейки зовсім не просто.

 Описану нижче процедуру рекомендується проводити раз в 10 – 20 тисяч кілометрів. Можна приурочити її до чергової заміни масла в двигуні. Це значно збільшить термін служби насоса. А в разі заміни насоса ця процедура обов'язкова!

 Промивка системи ГУР без розбирання.

  1. Знадобиться приблизно два літри (або більше) рідини ГУР. (Рідина повинна підходити по типу для вашого автомобіля.) Груша або великий шприц для відкачування масла з бачка. Ємність для зливу масла.
  2. Процедуру краще проводити вдвох. Один чоловік сидить за кермом, другий у відкритого капота.
  3. Завести мотор, але в процесі процедури не газувати!
  4. Прокрутити кермо пару раз від упору до упору, щоб рідина в системі перемішалася.
  5. Припинити обертати кермо і відкачати з бачка весь доступний об'єм масла. Зазвичай це грам 200. Якщо внаслідок низького рівня рідини у бачку, в насос потрапить повітря, то пролунає виття і масло спіниться. Але це не зашкодить насосу. Навпаки, бульбашки повітря краще захоплюють сміття в системі.
  6. Долити рідину в бачок до нормального рівня, і повторити пункт 4.
  7. Повторювати послідовність поки не буде витрачена вся приготовлена рідина. Після цього долити рідину в бачок до нормального рівня, почекати поки осяде піна і знову долити. Заглушити мотор.

 В деяких випадках в залежності від конструкції бачка при низькому рівні рідини її може почати викидати через відкриту пробку. У цьому разі не слід відкачувати рідину до кінця.

 При сильної забрудненості системи може знадобитися до 5-ти літрів нової рідини. При заміні насоса потрібно спочатку промити систему, а потім вже замінювати його. На жаль, альтернативою даної промивання може бути тільки повна розбирання і чищення системи. Тому незручність процедури виправдовується результатом.

 Тримайте систему ГУР в чистоті !

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки