Якісний ремонт рульової

Заміна масла в системі гідропідсилювача керма ГУР

 Потрібна заміна масла в гідропідсилювачі керма? Якщо Так, то як часто?

 Обслуговуваними вважають тільки чисто електричні системи підсилювача керма - электроусилители керма (ЭУР, электрорейки). Гідравлічні системи підсилювача керма, будь то гідропідсилювачі керма (ГУР) або комбіновані – гідроелектричні підсилювачі керма (ГЭУР), вимагають періодичного обслуговування у вигляді заміни масла.

 На жаль, більшість автовиробників, так само як і виробники масел для системи ГУР, не дають конкретних рекомендацій про частоту заміни масла в ГУР. Зазвичай вони обмежуються лише вимогою перевіряти рівень масла при кожному техобслуговуванні і при необхідності доливати його.

 Майстри, які займаються ремонтом кермових рейок і гідропідсилювачів керма, добре знають, що вже через пару років експлуатації рідина в системі ГУР втрачає колір, стає каламутною. В ній з'являються металеві продукти зносу, накопичується волога. Тому рекомендують міняти масло в системі не рідше одного разу в два – три роки, або кожні 100 000 км пробігу. А в деяких випадках рідина ГУР потрібно міняти навіть частіше, якщо вона сильно змінила свій колір, з'явився муар, або плівка на поверхні.

 Рідина в гідропідсилювачі бажано міняти з промиванням системи, як описано у статті Промивка системи гідропідсилювача керма .

 Також корисно, хоча і не обов'язково при заміні масла в системі гідропідсилювача керма міняти масляний фільтр, що знаходиться в бачку ГУР, або сам бачок системи, якщо фільтр не виймається з нього.

 Фільтр системи ГУР представляє найчастіше металеву сіточку, що знаходиться в бачку ГУР і покликану вловлювати великі частинки бруду або продуктів зносу. Дрібну суспензія ці сіточки вловити не можуть. Суспензію можна видалити лише разом зі старим маслом. А ось якщо насос ГУР загудів, перестав качати на холостих обертах двигуна і в ньому з'явилися задираки, при яких велика металева стружка починає циркулювати системою й забиває фільтр, бачок з сіточкою підлягає обов'язковій заміні разом з насосом гідропідсилювача керма.

 Відсутність правильного і регулярного обслуговування призводить до збільшеного зносу деталей і більш швидкого виходу з ладу вузлів гідропідсилювача керма.

 Забруднення рідини системи гідропідсилювача в першу чергу зменшують ресурс насоса ГУР, так як в ньому багато швидко рухаються деталей, що працюють з мікроскопічними зазорами.

 Увага! При заміні масла і промиванні системи ГУР потрібно використовувати масло, рекомендоване виробником вашого авто. Можна також скористатися таблицею змішуваності масел.

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» здійснює заміну масла в системі гідропідсилювача керма (ГУР) з промиванням системи.

 Тримайте систему ГУР в чистоті !

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Проблема «Шумить рульова електро рейка (электрорейка)» на автомобілі Ауді AUDI. Як усунути цю несправність?

 Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На

Останні відгуки