Якісний ремонт рульової

Заміна масла в системі гідропідсилювача керма ГУР

 Потрібна заміна масла в гідропідсилювачі керма? Якщо Так, то як часто?

 Обслуговуваними вважають тільки чисто електричні системи підсилювача керма - электроусилители керма (ЭУР, электрорейки). Гідравлічні системи підсилювача керма, будь то гідропідсилювачі керма (ГУР) або комбіновані – гідроелектричні підсилювачі керма (ГЭУР), вимагають періодичного обслуговування у вигляді заміни масла.

 На жаль, більшість автовиробників, так само як і виробники масел для системи ГУР, не дають конкретних рекомендацій про частоту заміни масла в ГУР. Зазвичай вони обмежуються лише вимогою перевіряти рівень масла при кожному техобслуговуванні і при необхідності доливати його.

 Майстри, які займаються ремонтом кермових рейок і гідропідсилювачів керма, добре знають, що вже через пару років експлуатації рідина в системі ГУР втрачає колір, стає каламутною. В ній з'являються металеві продукти зносу, накопичується волога. Тому рекомендують міняти масло в системі не рідше одного разу в два – три роки, або кожні 100 000 км пробігу. А в деяких випадках рідина ГУР потрібно міняти навіть частіше, якщо вона сильно змінила свій колір, з'явився муар, або плівка на поверхні.

 Рідина в гідропідсилювачі бажано міняти з промиванням системи, як описано у статті Промивка системи гідропідсилювача керма .

 Також корисно, хоча і не обов'язково при заміні масла в системі гідропідсилювача керма міняти масляний фільтр, що знаходиться в бачку ГУР, або сам бачок системи, якщо фільтр не виймається з нього.

 Фільтр системи ГУР представляє найчастіше металеву сіточку, що знаходиться в бачку ГУР і покликану вловлювати великі частинки бруду або продуктів зносу. Дрібну суспензія ці сіточки вловити не можуть. Суспензію можна видалити лише разом зі старим маслом. А ось якщо насос ГУР загудів, перестав качати на холостих обертах двигуна і в ньому з'явилися задираки, при яких велика металева стружка починає циркулювати системою й забиває фільтр, бачок з сіточкою підлягає обов'язковій заміні разом з насосом гідропідсилювача керма.

 Відсутність правильного і регулярного обслуговування призводить до збільшеного зносу деталей і більш швидкого виходу з ладу вузлів гідропідсилювача керма.

 Забруднення рідини системи гідропідсилювача в першу чергу зменшують ресурс насоса ГУР, так як в ньому багато швидко рухаються деталей, що працюють з мікроскопічними зазорами.

 Увага! При заміні масла і промиванні системи ГУР потрібно використовувати масло, рекомендоване виробником вашого авто. Можна також скористатися таблицею змішуваності масел.

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс. Мелітополь» здійснює заміну масла в системі гідропідсилювача керма (ГУР) з промиванням системи.

 Тримайте систему ГУР в чистоті !

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів АУДІ (AUDI) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів МЕРСЕДЕС (MERCEDES) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Останні відгуки