Якісний ремонт рульової

Ремонт своїми руками. Ремонт рульової рейки Ніссан Альмера (NISSAN Almera), Ніссан Прем'єра (NISSAN Primera)

Ремонт своїми руками. Ремонт рульової рейки Ніссан Альмера (NISSAN Almera), Ніссан Прем'єра (NISSAN Primera) Оголошення на форумі Club-NISSAN або Nissan Primera Club (NPC): Добрий день. Я власник автомобіля Ніссан Прикладу P12 (раніше у мене була Альмера N16). Автомобіль відмінний. За такі гроші я не очікував отримати зручний та надійний автомобіль. Але чому, але чому і в Альмерії і Приклади течуть рульові рейки? Як запобігти текти рейки, як перебрати рейку своїми руками? Де купити сальники і як замінити їх? А можна замінити сальник кермової рейки на Ніссані не знімаючи рейку з автомобіля?

 Форуми і конференції рясніють такими повідомленнями, так само як і відповідями на них. Але все ж в Інтернеті немає єдиного думки і рецепту з приводу рульових рейок Ніссан Альмера і Прикладу. Багато, замінивши тільки один сальник на рейці Альмера, у якої дуже вільно під капотом, рапортують, що все дуже просто. Знімати рейку для цього не треба, а сальник можна поставити від радянської машини, подточив його трохи по зовнішньому діаметру. В гаражних умовах можна і так зробити, але при професійному підході такий метод не допустимо!

 По-перше, так можна замінити тільки один верхній сальник розподільника (деякі називають його сальником рульового валу або сальник регулятора) (на фото)

Верхній сальник розподільника - причина течі рейки

тому що для заміни нижнього сальника розподільника (який встановлений на тому ж валу, зроблений з того ж матеріалу, працює в тих же умовах і теж скоро потече) (на фото)

Нижній сальник розподільника - тече всередину рейки

 треба виймати весь золотник, який потім вставити назад не вийде. Крім того, нижній сальник розподільника на рейках Ніссан Альмера і Прикладу знімається з руйнуванням одноразового обтискного кільця, яке поставити назад можна тільки за допомогою спеціального обладнання.

 По-друге, при ремонті рульової рейки вимагається абсолютна чистота. Якщо занести бруд або пісок в золотник розподільника, то можна втратити насоса гідропідсилювача. Навіть кілька піщинок, які потрапили в насос, викликають задираки полірованих площин і ротора. Після чого його доведеться міняти. Насос коштує дорого. Дорожче ремонту рейки навіть у професіоналів.

 В-третіх, як усунути люфт, стукіт сухаря і знос картера сухаря, знос тяг, підтікання бічних сальників і багато іншого, не знімаючи рейку?

 По всім перерахованим вище причин, рульові рейки необхідно обов'язково знімати для ремонту.

 А от силові сальники (сальники валу-рейки, тобто штока, що рухається вліво-вправо) (на фото)

Оригінальні силові сальники валу-рейки витримують великий тиск, температуру і навантаження

 часто міняти не обов'язково. Їх якість не викликає ніяких нарікань. І при цьому для їх заміни необхідно мати спеціальний інструмент, щоб вийняти внутрішній силовий сальник з самої глибини циліндра рейки.

 Як відремонтувати рульову рейку Ніссан Альмера і Прикладу самостійно

 Верхній сальник розподільника - причина течі рейки

 І все ж рульову рейку Альмера і Приклади можна відремонтувати самостійно, але за умови, що тече тільки верхній сальник розподільника а решта сальники в прекрасному стані. Тобто не потрібно зв'язуватися зі складною процедурою їх заміни з використанням спецінструменту.

 Для цього рейку все ж доведеться зняти. Колеса знімати не треба. Потрібно поставити колеса прямо і з ями від'єднати наконечники рульових тяг від поворотних важелів. Далі зняти карданчик, від'єднати подає й зворотний масляні магістралі і відкрутити болти кріплення рейки до кузова.

 Рейка виймається через капот повз акумулятора разом з тягами, після того як буде сильно зміщена в сторону правого колеса. Установка в зворотній послідовності, за винятком того, що спочатку потрібно прикрутити кермові тяги до коліс, поставити колеса прямо, і тільки після цього встановити карданчик рульового валу.

 Зняту рейку потрібно спочатку очистити від бруду, вимити гасом і обдути стисненим повітрям. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ мити рейку керхером, так як всередину потрапить вода. Далі відкрутити трубки від розподільника (закручувати назад їх потрібно з обережністю, так як штуцера вкручуються в алюміній), зняти корпус розподільника.

 Сальник потрібно придбати заздалегідь розміру 19x29x4.5 мм. Придбати його можна у нас або просто на ринку. Сама процедура заміни сальника проста. Вибийте сальник разом з підшипником за допомогою оправки (підійде висока головка на 16).

Підшипник підпирає сальник і вибивається разом з ним  Вибийте сальник разом з підшипником за допомогою оправки

 Потім забийте новий сальник назад разом з підшипником за допомогою оправки (підійде висока головка на 22).

Підшипник вкладається слідом за сальником і запресовується разом з ним  Забийте новий сальник назад разом з підшипником за допомогою оправки

Закладіть спеціальну змазку в сальник і підшипник і обережно зберіть все назад. Болти кріплення корпусу розподільника не можна докручувати до кінця, а лише до моменту упору в підшипник.

 Усунення люфтів і стукотів рейки це особлива тема для окремої статті. Можна сказати лише, що до пробігу 100 тисяч кілометрів вони з'являються в будь-рейці, а особливо у рейок з пластиковим сухарем, як у Альмера і Приклади.

 Так чому ж течуть рульові рейки Ніссан Альмера і Приклад?

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» успішно ремонтує рульові рейки автомобілів Ніссан Альмера і Приклад і накопичила солідний статистику. 90% цих рульових рейок починають текти на пробігах від 90 до 140 тисяч кілометрів і 98% з них течуть через верхній і нижній сальник розподільника.

 Зверніть увагу, що в розподільнику два сальника - верхній і нижній. Текти через верхній - завжди помітна, а через нижній - ні. При підтіканні нижнього сальника розподільника рідина надходить і непомітно накопичується всередині рульової рейки. Тому якщо тече зверху, то міняти треба обидва сальника розподільника. А ось течі силових (бічних) сальников зустрічаються дуже рідко і пов'язані з різними дефектами, привнесеними в рейку пізніше - наприклад, при заміні рульових тяг погано поставили пильовики і з'явилася корозія. Чи подряпали і стукнули поліровані частини валу-рейки.

 Так чому ж одна пара сальников працює відмінно, а інша постійно тече, хоча вони працюють в одному і тому ж маслі, температурі і інше? Всі наші дослідження показали, що корозія на деталях цих рейок виникає вкрай рідко. Хоча в інших - це бич. Немає так само катастрофічного зносу робочої кромки сальников. Але якщо подивитися на сальники, то стане видно, що хоча вони і зроблені з особливо термостійкого матеріалу SNBR, але все ж виглядають по-різному. Силові сальники зроблені із слизького матеріалу, а матеріал сальников розподільника схожий на звичайну гуму. Вони дуже м'які, а пружинка слабка. Давно помічено, що якщо матеріал сальника м'який, то він не тільки швидко стирається, але і швидко втрачає еластичність при роботі в маслі. Іншими словами швидко "дубіє". А притому, що пружинка на сальниках розподільника слабка, коли вони дубіють, починаються течі.

 Виходить, що неув'язочка вийшла саме з матеріалом сальников ще на заводі. А поки це з'ясували, було випущено вже величезна кількість автомобілів за три. Та й зараз нові оригінальні рульові рейки, що продаються в магазині, не виходжують і 40 тисяч кілометрів, тому що десь лежали на складі всі ці роки, і сальники вже задубіли.

 Все що залишається - міняти задубевшие сальники на нові, якісні. Добре, що в іншому рульові рейки Ніссан Альмера і Приклад дуже надійні. Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» швидко і якісно відремонтує рульову рейку і дасть гарантію рік без обмеження пробігу.

 Орігнал статті на сайті Gidrolab 


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
captcha
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Проблема «Шумить рульова електро рейка (электрорейка)» на автомобілі Ауді AUDI. Як усунути цю несправність?

 Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На

Опис. Масла та рідини для системи гідропідсилювача ГУР

 Класифікація, взаємозамінність, змішуваність.  У народі масла для системи гідропідсилюв

Останні відгуки