Якісний ремонт рульової

Поради з експлуатації та діагностики рульової з гідропідсилювачем ГУР

Поради по експлуатації та діагностики рульової з гідропідсилювачем ГУР

  • При прогріві двигуна автомобіля слід прогріти і гідропідсилювач.
    Для цього достатньо зробити обертання рульовим колесом від упору до упору один-два рази.
  • Не затримуйте кермо в крайньому положенні більше 3-5 сек.
    В крайньому положенні рульового колеса перекривається канал скидання рідини і виникає максимальне навантаження на насос ГУР, що призводить до підвищеного зносу насоса.
    Примітка. Максимальний тиск, що розвивається насосом під час максимального навантаження, яка в свою чергу створюється під час гранично можливого кута повороту коліс, залежить від типу насоса і варіюється в межах 90-120 атм.
    Погодьтеся, тиск чимала. Досить довести кермо до упору і відпустити його на 0,5 - 1см, щоб уберегти систему ГУР від передчасного виходу її з ладу.
    Зазвичай при повному повороті рульового колеса лунає характерний звук, що дзижчить насоса ГУР, що змушує водія відпустити кермо. Однак на деяких авто - мобилях цей звук не прослуховується, але ефект тупикового тиску залишається.
    Неправильна експлуатація рульового управління, обладнаного гідропідсилювачем, веде до підгоряння робочого механізму насоса і підвищеного зносу шланга високого тиску.
  • Слідкуйте за рівнем і станом рідини в розширювальному бачку.
    Справна система ГУР не споживає рідина!
    Рівень рідини при повністю остиглому двигуні повинен бути не нижче позначки мінімуму і не вище позначки максимуму.
    Рідина, що має запах відпрацьованого моторного масла, та/або має сіруватий/землистий відтінок підлягає терміновій заміні!
    Увага! Червоний колір гідравлічної рідини є оптичним (візуальним) індикатором її придатності до експлуатації. При зміні кольору з червоного на коричневий, рідина підлягає заміні.

    РАДА ПРАКТИКІВ Брудна рідина, як правило, утворюється в результаті зносу робочого механізму насоса (металева стружка). Перед заміною такої рідини необхідно опустити в розширювальний бачок магніт (розміром, приблизно, половину волоського горіха) таким чином, щоб він знаходився в бачку в підвішеному стані, тобто не лежав на дні. Магніт необхідно очищати від зібралася на ньому металевої стружки 2-3 рази в день. Термін перебування магніту в бачку досить умовний. Головний показник — інтенсивність його обростання стружкою. Приблизно через 200-250 км рідину можна змінювати.

  • Використовуйте в системі ГУР тільки ту рідину, яку рекомендує виробник автомобіля.
    Це пов'язано з наявністю або відсутністю в системі гідропідсилювача, встановленої на Вашому автомобілі, радіатора охолодження гідравлічної рідини.
    РАДА ПРАКТИКІВ Універсальною, тобто придатною для всіх типів систем ГУР, є рідина G 002000 рідина виробництва будь-якої іншої фірми, але обов'язкове посилання: part № G 00200
  • У разі катастрофічного витоку рідини з системи ГУР і відсутності можливості відключити насос гідропідсилювача, заглушіть автомобіль і отбуксируйте його до місця ремонту.
    Якщо рідина іде, але не дуже швидко, що дозволяє деякий час пересуватися, запасіться будь-якої гідравлічної рідиною для автоматичних коробок передач і по мірі необхідності доливайте її в бачок.
    В якості екстреної заходи можливий долив у систему ГУР звичайного моторного масла. Але це не означає, що його можна застосовувати при звичайній експлуатації автомобіля!
  • Слідкуйте за станом пиляків рульової рейки.
    Увага! Вал рульової рейки не знаходиться в маслі. В гідроциліндрі знаходиться лише частина зубчастого вала (див. рис.1). Саме з цієї причини вони і встановлюються!
    Порвані або потріскані пильовики підлягають терміновій заміні. Якщо на рульовій рейці стоять пластикові пильовики, подбайте про те, щоб на них стояли гвинтові хомути, оскільки тільки вони забезпечують надійне прилягання пильовика до корпусу рейки і рульовим тягам. Ця рада відноситься і до гумовим пыльникам.
    Пильовики зобов'язані герметично ізолювати рульову рейку від впливу зовнішнього середовища! Вони створені саме для цього-го!
    Увага! При заміні пиляків слід скрупульозно дотримуватися чистоту всіх деталей, з якими може стикатися пильник при його установці, т. к. пісок, який потрапив у пильник, призведе до пошкодження поверхні зубчастого вала рейки і, як наслідок, до її розгерметизації (течі).
  • При установці (регулюванню) розвалу — сходження коліс вимагайте від слюсаря — регулювальника, щоб він перед регулюванням коліс відпустив хомути, обтискаючі пильник з боку рульових тяг, і затягнув їх після регулювання.
    В іншому випадку можливе перекручення пильовика з подальшим його розривом.
  • Регулювання (підтяжку) рульового механізму здійснюйте в умовах підприємств, що спеціалізуються на ремонті рульових механізмів.
    Увага! З часом втрачає пружні властивості пружина поджимного механізму рульової рейки. У 80% випадків, в кермових рейках 8-10 річного віку необхідний кап. ремонт поджимного механізму. Регулювання такої рейки неспеціалістом може призвести до пошкодження зубців вал-шестерні і зубчастого вала рейки.
  • Несправні шарніри рульових тяг і рульових наконечників призводять до швидкого зносу центрующих втулок зубчастого вала і поджимного механізму рейки.
  • Експлуатація рульового механізму, обладнаного гідропідсилювачем, в режимі механічного рульового пристрою (насос не качає або відключений) призводить до досить швидкого (порядку 2 — 3 місяців) виходу його з ладу.

 І останнє. Довіряйте професіоналам, не варто самому ставити діагноз поломок свого автомобіля!


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки