Якісний ремонт рульової

Технічні поради Lizarte за кермових рейок, насосів ГУР, компресорів, сфер

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» пропонує післяпродажне обслуговування, в основному складається з технічних консультацій  наших фахівців, які здійснюються, як по телефону, так і у вигляді технічних вказівок і рекомендацій.

 Інструкції по установці продукції наведено у відповідному розділі нашого сайту, незважаючи на те, що кожен продукт при продажу супроводжується копією відповідних інструкцій по установці.

 Далі ми наводимо інші технічні публікації, видані технічним персоналом:

 НАСОСИ ГУР і РУЛЬОВІ РЕЙКИ

 Загальні заходи безпеки при заміні Насосів ГУР і Рульових рейок
 При заміні насоса гур або рульової рейки необхідно поміняти масло. Крім того, необхідно стежити за чистотою компонентів гідравлічного контуру, оскільки наявність бруду може призвести до заїдання, блокування або витоку масла в якійсь частині контуру...
 Докладніше

 Сервотестер
 За допомогою "СЕРВОТЕСТЕРА" можна швидко і легко перевірити функціонування насоса гур і рульового управління з підсилювачем без здійснення демонтажу...
 Докладніше

 НАСОСИ ГУР

 Визначення типу насоса ГУР
 У кожному типі насоса подає трубка масла має унікальне розташування, яке визначається градусами кута...
 Докладніше

 РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ

 Як визначити механічні проблеми, які відображаються на коректне функціонування рульового управління
 Визначити механічні причини:
- Встановити автомобіль на кульову платформу або естакаду по трапециям.
- При вимкненому двигуні кілька разів повернути кермо в обох напрямках.
 Якщо рульове управління рухається туго, необхідно послабити кульові шарніри наконечників рульових тяг..
 Докладніше

 КОМПРЕСОРИ КОНДИЦІОНЕРА

 Як визначити тип компресора кондиціонера
 Компресори автомобільного кондиціонера відрізняються між собою, головним чином, наступними елементами: з'єднаннями з контуром, датчиками і клапанами заправки, електромагнітною муфтою, системою кріплення, маркою і моделлю...
 Докладніше

 ПІДВІСКИ - СФЕРИ

 Загальні рекомендації
 Уникати забруднення: Через кожні 30000 км необхідно міняти гідравлічну рідину..
 Докладніше

 Проблеми системи підвіски
 Проблеми, які можуть виникнути зі сферою.
 Якщо подрессоривание стало жорстким, це є наслідком того, що сфери вже старі, і вони втратили тиск, або зносилася мембрана. В останньому випадку, весь азот виходить в контур, і тому при заміні сфер буде необхідно провести його очищення.. 
 Докладніше


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Проблема «Шумить рульова електро рейка (электрорейка)» на автомобілі Ауді AUDI. Як усунути цю несправність?

 Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На

Останні відгуки