Якісний ремонт рульової

Технічні поради Lizarte. Як визначити механічні проблеми рульового управління

 Як визначити механічні проблеми, які відображаються на коректне функціонування рульового управління.

 1. Визначити механічні причини.

  • Встановити автомобіль на кульову платформу або естакаду по трапециям.
  • При вимкненому двигуні кілька разів повернути кермо в обох напрямках.
  • Якщо рульове управління рухається туго, необхідно послабити кульові шарніри наконечників рульових тяг.

 2. Перевірка без кульових шарнірів.

  • Якщо рульове управління рухається м'яко, картер, хомут і рейка знаходяться в справному стані.
  • Необхідно також перевірити кермові шарніри, повертаючи кермо по напрямку руху.
  • Встановити один рульовий шарнір. Якщо рульовий механізм працює погано, необхідно замінити його. Якщо працює нормально, встановити інший шарнір.
  • Якщо рульове управління рухається туго, зняти хрестовину з валу. Якщо управління залишається тугим, проблема у валі: підшипник або втулка не працюють належним чином.

 Загальні проблеми для рульового управління з підсилювачем і механічного рульового управління.

 1. Туге рульове управління:

  • Голчасті або кулькові підшипники вала несправні.
  • Несправна верхня хрестовина валу.
  • Несправна нижня хрестовина валу.
  • Несправність кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
  • Рульове керування погано відрегульовано.
  • Відбувається заїдання із-за іржі.

  2. Шум рульового управління:

  • Розхитані підшипники.
  • Погане з'єднання зубчастої рейки.
  • Несправність клем.
  • Несправність кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
  • Поганий стан еластичних з'єднань.

 3. Якщо збільшений люфт рульового колеса:

  • Несправна верхня хрестовина валу.
  • Несправна нижня хрестовина валу.
  • Погане з'єднання зубчастої рейки.
  • Несправні кульові шарніри рульової тяги.

 Часті проблеми рульового управління з підсилювачем:

 1. Витік масла:

  • Пошкодження ущільнювальних елементів зубчастої передачі.
  • Пошкодження ущільнювальних кілець зубчастої передачі.
  • Пошкодження корпусу зубчастої передачі.
  • Пошкодження в з'єднанні трубок.
  • Пошкодження ущільнювальних елементів циліндра.
  • Пошкодження ущільнювальних кілець циліндра.
  • Розрив каркаса.

 2. Туге рульове управління:

  • Проблеми з гідравлічним контуром:

 - Пошкодження рульового управління.
 - Пошкодження насоса.
 - Низький тиск рідини.
 - Наявність повітря в контурі.
 - Низький рівень масла.
 - Брудна гідравлічна рідина.
 - Забруднені фільтри (= недостатня кількість масла).
 - Передавлені трубка або засмічені шланги.
 - Проблема з'єднання між двома сторонами циліндра.

  • Можливі механічні причини:

 - Форсування рульового управління (пошкодження опори) або відсутність регулювальних прокладок.
 - Заїдання кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
 - Голчасті або кулькові підшипники вала несправні.
 - Ослаблений ремінь насоса.
 - Сильний шум.

  • Гідравлічний шум або турбулентність:

 - через наявність бульбашок повітря.
 - З-за засмічення одній із трубок контуру.

  • Аномальний шум:

 - Ослаблений ремінь шківа.
 - Ослаблення або пошкодження шківа.
 - Знос підшипників або втулок насоса.

Як визначити механічні проблеми, які відображаються на коректне функціонування рульового управління


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів АУДІ (AUDI) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Ремонт кермової. Ремонт рульових рейок автомобілів МЕРСЕДЕС (MERCEDES) всіх моделей

 Сервісний Центр «Майстер Сервіс.Мелітополь» виконує якісний ремонт рульових рейок автомобілів

Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Останні відгуки