Якісний ремонт рульової

Технічні поради Lizarte. Як визначити механічні проблеми рульового управління

 Як визначити механічні проблеми, які відображаються на коректне функціонування рульового управління.

 1. Визначити механічні причини.

  • Встановити автомобіль на кульову платформу або естакаду по трапециям.
  • При вимкненому двигуні кілька разів повернути кермо в обох напрямках.
  • Якщо рульове управління рухається туго, необхідно послабити кульові шарніри наконечників рульових тяг.

 2. Перевірка без кульових шарнірів.

  • Якщо рульове управління рухається м'яко, картер, хомут і рейка знаходяться в справному стані.
  • Необхідно також перевірити кермові шарніри, повертаючи кермо по напрямку руху.
  • Встановити один рульовий шарнір. Якщо рульовий механізм працює погано, необхідно замінити його. Якщо працює нормально, встановити інший шарнір.
  • Якщо рульове управління рухається туго, зняти хрестовину з валу. Якщо управління залишається тугим, проблема у валі: підшипник або втулка не працюють належним чином.

 Загальні проблеми для рульового управління з підсилювачем і механічного рульового управління.

 1. Туге рульове управління:

  • Голчасті або кулькові підшипники вала несправні.
  • Несправна верхня хрестовина валу.
  • Несправна нижня хрестовина валу.
  • Несправність кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
  • Рульове керування погано відрегульовано.
  • Відбувається заїдання із-за іржі.

  2. Шум рульового управління:

  • Розхитані підшипники.
  • Погане з'єднання зубчастої рейки.
  • Несправність клем.
  • Несправність кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
  • Поганий стан еластичних з'єднань.

 3. Якщо збільшений люфт рульового колеса:

  • Несправна верхня хрестовина валу.
  • Несправна нижня хрестовина валу.
  • Погане з'єднання зубчастої рейки.
  • Несправні кульові шарніри рульової тяги.

 Часті проблеми рульового управління з підсилювачем:

 1. Витік масла:

  • Пошкодження ущільнювальних елементів зубчастої передачі.
  • Пошкодження ущільнювальних кілець зубчастої передачі.
  • Пошкодження корпусу зубчастої передачі.
  • Пошкодження в з'єднанні трубок.
  • Пошкодження ущільнювальних елементів циліндра.
  • Пошкодження ущільнювальних кілець циліндра.
  • Розрив каркаса.

 2. Туге рульове управління:

  • Проблеми з гідравлічним контуром:

 - Пошкодження рульового управління.
 - Пошкодження насоса.
 - Низький тиск рідини.
 - Наявність повітря в контурі.
 - Низький рівень масла.
 - Брудна гідравлічна рідина.
 - Забруднені фільтри (= недостатня кількість масла).
 - Передавлені трубка або засмічені шланги.
 - Проблема з'єднання між двома сторонами циліндра.

  • Можливі механічні причини:

 - Форсування рульового управління (пошкодження опори) або відсутність регулювальних прокладок.
 - Заїдання кульових шарнірів рульової тяги або трапеції.
 - Голчасті або кулькові підшипники вала несправні.
 - Ослаблений ремінь насоса.
 - Сильний шум.

  • Гідравлічний шум або турбулентність:

 - через наявність бульбашок повітря.
 - З-за засмічення одній із трубок контуру.

  • Аномальний шум:

 - Ослаблений ремінь шківа.
 - Ослаблення або пошкодження шківа.
 - Знос підшипників або втулок насоса.

Як визначити механічні проблеми, які відображаються на коректне функціонування рульового управління


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки