Якісний ремонт рульової

Технічні поради Lizarte. Сервотестер - перевірка насоса ГУР і Рульового управління з підсилювачем

 За допомогою "СЕРВОТЕСТЕРА" LIZARTE можна швидко і легко перевірити функціонування насоса ГУР і рульового управління з підсилювачем без здійснення демонтажу.

 Він був розроблений для перевірки рульового управління з підсилювачем і насосів ГУР в самому автомобілі. Для цього СЕРВОТЕСТЕР повинен бути вставлений в гідравлічну систему в легкодоступному місці. 

 Сервотестер має два манометра: низького і високого тиску, які призначені для вимірювання тиску масла в контурі. Манометр низького тиску має ключ, який використовується для його відключення в тому випадку, коли проводиться перевірка при високому тиску. Також передбачений дросельний клапан, функція якого полягає в перекритті контуру для збільшення тиску в ньому, моделюючи дію розподільного клапана управління, що дозволяє перевірити функціонування насоса.

 Як під'єднати сервотестер:

  1. Від'єднати трубку від патрубка виходу тиску насоса і приєднати її до шлангу виходу СЕРВОТЕСТЕРА.
  2. Під'єднати шланг входу СЕРВОТЕСТЕРА до патрубка виходу тиску насоса, який залишився вільним.
  3. Необхідно почекати, щоб температура масла в гідравлічній системі стала близько 50 ºC.
  4. В першу чергу, необхідно спробувати насос. Коли ми переконаємося, що насос працює належним чином, ми можемо перевіряти рульове управління.

 ПЕРЕВІРКА НАСОСА

 Сервотестер поміщається між насосом і рульовим управлінням. За допомогою відкритого дросельного клапана і відкритого манометра низького тиску перевіряємо показники манометра низького тиску: 

 Коли дросельний клапан закритий, не слід обертати кермо, оскільки це може призвести до стрибків тиску, які можуть пошкодити насос або СЕРВОТЕСТЕР.

 Тест при низькому тиску:

 Це випробування є додатковим до тесту високого тиску.

 Не слід повертати кермо, мотор може працювати в будь-якому режимі, тиск повинно складати від 3 до 10 бар, в залежності від моделі насоса.

 На холостих обертах і з відкритим дросельним клапаном, якщо тиск манометра низького тиску надто висока, пошкоджено розподільний клапан, а можливо, що в якійсь частині контуру є засмічення. Слід продовжувати перевірку.

 Якщо тиск не досягає мінімальне вказане значення, можна припустити, що насос дає збій. Тим не менш, щоб переконатися, необхідно провести перевірку при високому тиску, яка не повинна
тривати довго, оскільки підвищена температура масла може привести до пошкодження насоса, рульового управління або сервотестера. Для проведення перевірки при високому тиску, обов'язково
необхідно закрити ключ манометра низького тиску. Далі ми поступово закриває дросельний клапан для досягнення максимального тиску.

 Тест при максимальному тиску:

 Закрити манометр низького тиску. На холостих обертах повільно закривати дросельний клапан до тих пір, поки манометр тиску ні покаже номінальний тиск, зазначений на інформаційній панелі, яка додається до кожного насосу, при цьому в залежності від моделі тиск може піднятися до 60-150 бар.

 Не рекомендується залишати насос при такому максимальному тиску протягом більше 5 секунд, щоб не допустити пошкодження внутрішніх компонентів насоса.

 Максимальне відхилення між номінальним тиском і показниками манометра повинна становити приблизно 10%. Якщо тиск насоса не досягає 60-150 бар (залежно від моделі), це
говорить про несправності насоса
. Якщо стрілка розташовується між 60 і 150 бар, залежно від моделі насоса, система функціонує нормально. Якщо стрілка не досягає цих значень, насос працює погано. В цьому випадку його слід замінити, щоб перевірити функціонування рульового управління.

 ПЕРЕВІРКА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ:

 Для того щоб даний тест дав правильний результат, необхідно коректне функціонування насоса ГУР.

 При перевірці рульового управління необхідно враховувати, що існує ряд моделей, в першу чергу це стосується виробника ZF, в яких необхідно використовувати клини для обмеження кута обертання з ½ до ¾ повороту до досягнення упору.

 Тест при максимальному тиску:

 Закрити манометр низького тиску.

 Повертати кермо до упору направо і наліво, утримуючи кермо в положенні до упору протягом 5 секунд. Різниця тиску між двома сторонами не повинна перевищувати приблизно 10%. Якщо різниця вище, це говорить про існування внутрішньої витоку або збої в роботі розподільного клапана.

 При повороті керма до упору тиск повинен досягти номінального значення, зазначеного для кожної моделі. Якщо тиск дуже низький, і стрілка манометра коливається, можливо, розподільчий клапан пошкоджений або внутрішня витік.

 LIZARTE не несе відповідальність за вихід з ладу манометра низького тиску при проведенні перевірки при високому тиску, тому ми нагадуємо, що необхідно обов'язково закрити манометр низького тиску помаранчевим ключем.

Сервотестер - перевірка насоса ГУР і Рульового управління з підсилювачем


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Проблема «Шумить рульова електро рейка (электрорейка)» на автомобілі Ауді AUDI. Як усунути цю несправність?

 Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На

Останні відгуки