Якісний ремонт рульової

Відновлення вала рульових рейок хромуванням

  Відновлення валів по технології "Нанесення бабіта з подальшим хромуванням".

 Відновлення вала хромуванням трудомістка і дорога процедура в деяких випадках порівнянна з вартістю валу заводу виробника ("кустарне" хромування швидко відшаровується, після цього рейка тече ще сильніше), а у малих ваннах можливо лише декоративне покриття.

 Доцільно відновлення хромуванням валів рейок праворуких автомобілів, або валів раритетних автомобілів на увазі того, що рульову рейку знайти проблемно.

 Бабіт

 Бабіт - антифрикційний сплав на основі олова або свинцю, призначений для заливання вкладишів підшипників. Деякі марки бабіта містять сурму, мідь, нікель, миш'як, кадмій, телур, кальцій, натрій, магній та ін Бабіт винайдений в 1839 В. Бабітом (I. Babbitt, США). Високі антифрикційні властивості бабіта обумовлюються його особливою структурою, що характеризується наявністю твердих частинок в м'якої пластичної основі сплаву.

 Бабіт характеризується наступними показниками:

  • Невисока температура плавлення в діапазоні 240-320 °С.
  • Низька твердість НВ 13-32.
  • Підвищена размягчаемость при 100°С НВ 9-24.

 Плюси:

  • Відмінна прирабатываемость.
  • Високі антифрикційні властивості.

 Мінуси:

  • Низька міцність.
  1. Бабіту на олов'яній основі застосовують для підшипників спеціального (відповідального) призначення, коли від антифрикційного матеріалу потрібні підвищена в'язкість і мінімальний коефіцієнт тертя. Олов'яний бабіт порівняно зі свинцевим володіє більш високою корозійною стійкістю, зносостійкістю і теплопровідність, а також більш низьким коефіцієнтом лінійного розширення.
  2. Свинцевий бабіт може працювати при більш високій температурі підшипника, ніж олов'яний. Свинцевий бабіт застосовують для заливки підшипників двигунів автомобілів, тракторів, прокатних станів. Свинцовокальциевый бабіт застосовують для заливки підшипників рухомого складу залізничного транспорту.

 Покриття хромом

 Покриття хромом металевих виробів є одним з поширених видів гальванічних робіт. Воно виконує як декоративну функцію, так і захисну. Покриття хромом надає металу рівний дзеркальний блиск і при цьому чудово захищає від корозії, робить металеві вироби зносостійкими, жаростійкими, повідомляє високі механічні та електромагнітні властивості. Нерідко покриття хромом використовується при відновленні зношених деталей, що сприяє економії коштів на закупівлю нових. Серед металів, які найбільш часто піддають хромуванню – сталь, чавун і сплави на основі міді, цинку, нікелю та алюмінію. Однак, через складність отримання беспористого шару, покриття хромом використовують у поєднанні з іншими металами.

 Найчастіше розрізняють два поширених виду електролітичного хромування:

  • Декоративне хромування.
  • Тверде хромування.

 При штучному хромуванні шар хрому напилюють на підшар іншого металу, найчастіше нікелю. При дотриманні правил процесу електролітичного осадження нікелевий подслой дуже надійно захищає сталь від атмосферної корозії, без нього хромове покриття поступово тьмяніє. Найчастіше для отримання декоративного не тускнеющего покриття, красивого відтінку тонкий шар хрому осаджують электролитически, поверх нікелю. Таке тонке хромоване покриття найчастіше буває пористим. Буває, що замість нікелю осаджує мідь як недорогий корозійностійкий підшар. Застосовують також нанесення подвійного шару: спочатку нікелю, а потім міді.
 Застосовуючи тверде хромування наносять найбільш товстий шар хрому, щоб використовувати високу зносостійкість, твердість і мінімальний коефіцієнт тертя хромованого покриття.
 У даному випадку хром зазвичай осаджують поверх основного металу без використання проміжного підшару.

 Умови осадження хрому.

 порівняно з захисно-декоративними покриттями процес зносостійкого хромування володіє деякими особливостями: товщина шару хрому набагато більше, що є причиною значної тривалості процесу, що досягає в окремих випадках доби; режим електролізу і склад ванни повинні сприяти найкращій розсіює, а не криючої здатності (підготовка деталей і їх розташування у ванні повинні передбачати можливо більш рівномірний розподіл шару покриття на хромируемой поверхні); хромування проводиться безпосередньо по основному металу без підшару, хромируемая поверхню лише шліфується, не полірується. Покриваються зазвичай окремі ділянки, а інша поверхня деталей ізолюється.

 Вартість відновлення вала кермової рейки хромуванням коливається від 200 до 400грн. Терміни виконання робіт від 1 до 2 днів.


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТЕ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки