Ремонт кермових редукторів без гідропідсилювача ГУР (механічних) на будь-які автомобілі


Можливі поломки рульового редуктора і варіанти їх усунення
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» проводить якісний ремонт кермового редуктора для всіх марок автомобілів в Україні. У комплекс послуг входить: зняття рульового редуктора, ремонт і подальша установка на автомобіль, в разі доставки автомобіля в наш сервісний центр. Ви також можете вислати неробочий рульової редуктор нам і після ремонту отримати його через служби доставки. Основні проблеми з пристроєм:
- Текти рідини (масла) з рульового редуктора. Виявити цей варіант несправності досить просто: поява «важкого» ходу керма автомобіля під час водіння або натікання калюжі масла під машиною у разі тривалої стоянки. Для визначення причин несправності редуктора його розміщують на стенді і перевіряють при тиску до 160 атмосфер. У ході діагностики виявляються несправності. Найчастіше вони проявляються у вигляді течі сальников або корозії металу на валу. Якщо спостерігається механічне пошкодження поверхні вала, то проводиться шліфування валу, а потім газо-термонапыление до початкових розмірів.
- Стук, з «віддачею» в кермо. «Віддача» відчувається під час руху автомобіля. Основною причиною поломки є механічні пошкодження або зношення упорного підшипника. Ремонт полягає в заміні зношеної деталі і подальшої діагностики і регулювання на спеціалізованому стенді.
- Люфт рульового редуктора. Проявляється у вигляді люфту рульового колеса машини. Ремонт полягає в заміні зношених деталей хрестовини рульової колонки або ремонті самого редуктора. Після цього здійснюється регулювання та діагностика на стенді. Е
Якщо у Вас проявилася одна з проблем, зазначених вище настав час для ремонту рульового редуктора. В цьому Вам допоможуть фахівці сервісного Центру «Майстер Сервіс. Мелітополь»!
Ремонт кермового редуктора в Сервісному Центрі «Майстер Сервіс. Мелітополь» в Україні
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» пропонує повну діагностику рульового редуктора і подальший комплексний ремонт, який полягає в заміні зношених деталей і наступних роботах:
- Шліфування основного валу і валу розподільника тиску;
- Заміна втулки, сальников, гумових і тефлонові ущільнювачів;
- Запуск і діагностика на стенді.
У процесі ремонту рульового редуктора використовуємо тільки оригінальні комплектуючі. Повна вартість ремонту залежить від моделі редуктора і ступеня зносу його деталей. Процес ремонту включає в себе:
- діагностику;
- розбір вузла, з подальшою дефектовкой;
- перевірка фахівцями сервісу пристрою на відповідність нормам виробників;
- чищення деталей;
- заміна зносилися комплектуючих (сальники, втулки, ущільнювачі).
- перевірка вала редуктора, при наявності корозії, на биття;
- перевірка якості зубчастого зачеплення, завмер майстрами кульок черв'ячного зачеплення первинного валу.
- збір і перевірка пристрою на стенді.
Ремонт здійснюється з використанням нового обладнання і спеціальних інструментів. Відновлений рульової редуктор проходить випробування на стенді при робочих навантаженнях. Після перевірки Ви отримуєте гарантію на кермовий редуктор.
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» — Професійний ремонт кермових редукторів без гідропідсилювача ГУР (механічних) автомобілів всіх моделей. Гарантія якості, мінімальні терміни ремонту, низькі ціни.
Якщо у Вас в авто на приборці «горить ЖОВТЕ КЕРМО» та керування туге, ми Вам допомож
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке
Якщо у Вас в Ауді AUDI шумить рульова електро рейка (электрорейка), ми Вам допоможемо! На