Якісний ремонт рульової

Ремонт кермових редукторів без гідропідсилювача ГУР (механічних) на будь-які автомобілі

Можливі поломки рульового редуктора і варіанти їх усунення

Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» проводить якісний ремонт кермового редуктора для всіх марок автомобілів в Україні. У комплекс послуг входить: зняття рульового редуктора, ремонт і подальша установка на автомобіль, в разі доставки автомобіля в наш сервісний центр. Ви також можете вислати неробочий рульової редуктор нам і після ремонту отримати його через служби доставки. Основні проблеми з пристроєм:

  1. Текти рідини (масла) з рульового редуктора. Виявити цей варіант несправності досить просто: поява «важкого» ходу керма автомобіля під час водіння або натікання калюжі масла під машиною у разі тривалої стоянки. Для визначення причин несправності редуктора його розміщують на стенді і перевіряють при тиску до 160 атмосфер. У ході діагностики виявляються несправності. Найчастіше вони проявляються у вигляді течі сальников або корозії металу на валу. Якщо спостерігається механічне пошкодження поверхні вала, то проводиться шліфування валу, а потім газо-термонапыление до початкових розмірів.
  2. Стук, з «віддачею» в кермо. «Віддача» відчувається під час руху автомобіля. Основною причиною поломки є механічні пошкодження або зношення упорного підшипника. Ремонт полягає в заміні зношеної деталі і подальшої діагностики і регулювання на спеціалізованому стенді.
  3. Люфт рульового редуктора. Проявляється у вигляді люфту рульового колеса машини. Ремонт полягає в заміні зношених деталей хрестовини рульової колонки або ремонті самого редуктора. Після цього здійснюється регулювання та діагностика на стенді. Е

Якщо у Вас проявилася одна з проблем, зазначених вище настав час для ремонту рульового редуктора. В цьому Вам допоможуть фахівці сервісного Центру «Майстер Сервіс. Мелітополь»!

Ремонт кермового редуктора в Сервісному Центрі «Майстер Сервіс. Мелітополь» в Україні

Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» пропонує повну діагностику рульового редуктора і подальший комплексний ремонт, який полягає в заміні зношених деталей і наступних роботах:

  • Шліфування основного валу і валу розподільника тиску;
  • Заміна втулки, сальников, гумових і тефлонові ущільнювачів;
  • Запуск і діагностика на стенді.

У процесі ремонту рульового редуктора використовуємо тільки оригінальні комплектуючі. Повна вартість ремонту залежить від моделі редуктора і ступеня зносу його деталей. Процес ремонту включає в себе:

  • діагностику;
  • розбір вузла, з подальшою дефектовкой;
  • перевірка фахівцями сервісу пристрою на відповідність нормам виробників;
  • чищення деталей;
  • заміна зносилися комплектуючих (сальники, втулки, ущільнювачі).
  • перевірка вала редуктора, при наявності корозії, на биття;
  • перевірка якості зубчастого зачеплення, завмер майстрами кульок черв'ячного зачеплення первинного валу.
  • збір і перевірка пристрою на стенді.

Ремонт здійснюється з використанням нового обладнання і спеціальних інструментів. Відновлений рульової редуктор проходить випробування на стенді при робочих навантаженнях. Після перевірки Ви отримуєте гарантію на кермовий редуктор. 

Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» — Професійний ремонт кермових редукторів без гідропідсилювача ГУР (механічних) автомобілів всіх моделей. Гарантія якості, мінімальні терміни ремонту, низькі ціни.


Написать отзыв
Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Плохо           Хорошо
Популярні Статті
Проблема «Горить ЖОВТИЙ КЕРМО в автомобілі. Як усунути дану несправность?

 Якщо у Вас в авто на приборку «горить ЖОВТИЙ КЕРМО» і кермо тугий, ми Вам допоможемо! Наш Цент

Послуги ремонту. Ремонт кермових рейок з ГУР гідропідсилювачем

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує якісне технічне обслуговування і ремонт ке

Послуги ремонту. Ремонт гальмівних супортів і направляючих суппоротов

Можливі несправності гальмівних супортів і варіанти їх усунення Одним з найважливіших механізмів в

Останні відгуки