Якісний ремонт рульової

Якісне відновлення рульових вузлів, валів, колінвалів, розподільних валів, амортизаторів і супортів

Якісне відновлення кермових механізмів, валів, колінвалів, розподільних валів

При ремонті застосовуються якісні оригінальні комплектуючі рульових рейок (сальники високого і низького тиску, кільця тефлонові для ущільнення розподільника, гумові кільця, поршні валу, опорні втулки з пластику, фолье-вставки поджимки вала та ін

Шліфування валу рейки виконується на спеціалізованому обладнанні зі спец інструментом.

По готовності рульові рейки перевіряються на діагностичних стендах.

При неправильній роботі розподільника (розподільного механізму) рейки потрібно його ремонт із заміною гідравлічного верхнього і внутрішнього сальника високого тиску, а також тефлонові кілець ущільнення. На першому етапі розподільник розбирається, потім проводиться шліфування валу розподільника на спеціалізованому верстаті.

При виявленні кільцевого зношення в корпусі від тефлонові кілець при тривалій експлуатації проводиться розточування (гільзовка) корпусу.

Рихтування та шліфування валу здійснюється в разі виявлення дефектів валу: вигинів, задирів, корозії (іржі) на площині валу. Із-за корозії, робоча кромка сальников високого тиску пошкоджується.

Для якісного ремонту валу проводяться наступні процедури:

  1. Рихтування вала на пресі з призмами для ліквідації вигинів.
  2. Шліфування вала на кругло шліфувальному верстаті з центрами для ліквідації слідів корозії.
  3. Нанесення хрому, повторна шліфування та полірування.
В результаті проведення всіх технологічних операцій виходить необхідний розмір вала і чиста поверхня.

 

Шліфування колінвалів досить складний процес, який вимагає наявності спеціалізованого обладнання та високих професійних навичок і досвіду спеціаліста з щлифовке.

Шліфування колінвалів до двигунів автомобілів і автобусів

Колінвал (вал колінчастий) – одна з головних деталей двигуна, яка знаходиться під постійними навантаженнями в процесі роботи двигуна. Колінвал дуже дорога деталь, тому його ремонт на порядок дешевше його покупки.

Основні причини поломки двигуна:
- Недостатній рівень масла в масляній системі.
- Використання неякісного моторного масла.
- Експлуатація двигуна без планової заміни масла і фільтрів.
- Робота двигуна на максимальних обертах на холодну.

Основні дефекти колінчастого:
- Деформація коленвала в процесі роботи.
- Задираки шийок коленвала, як наслідок увеличие зазорів у підшипнику, і зносом робочої поверхні.

Основні операції при ремонті коленвала:
- Балансування коленвала і вивіряння положення коленвала з допомогою стійки з індикатором.
- Шліфування шатунних шийок коленвала з поточним контролем.
- Шліфування корінних шийок коленвала з поточним контролем і полірування.
- Шліфування потрібних поверхонь валу.
- Перевірка всієї геометрії коленвала.

Шліфування колінвала проводиться після очищення і промивання внутрішніх каналів, а також дефектування деталей.