Якісний ремонт рульової

Ремонт рульових рейок з ЕУР

Заявка на діагностику

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» (ЦРУ «ГУР+ЭУР») виконує якісний ремонт рульових рейок з електропідсилювачем ЭУР легкових автомобілів, джипів, мікроавтобусів і автобусів всіх марок і моделей. Усуваємо стуки, люфти, закушування, биття, шуми, гули та ін. дефекти рульових колонок. 

 Гарантуємо максимальну якість обслуговування (гарантія 1 рік без обмеження пробігу), мінімальні ціни (від 500грн) і терміни виконання (1-2 дні). Оптовим клієнтам (автопідприємства, маршрутки, СТО) надаються знижки і бонуси з продажу.

Ремонт кермових рейок з ЭУР в Україні 

 Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» (ЦРУ «ГУР+ЭУР») виконує діагностику, ремонт та відновлення кермових рейок з ЭУР в Україні.  Індивідуальний підхід наших фахівців до Вашого автомобіля дозволяє нам максимально швидко і якісно вирішити найскладніші технічні проблеми пов'язані з ремонтом. Якість ремонту гарантуємо!

 Рульовий механізм – дуже важливий вузол в автомобілі, від його стану залежить не тільки комфортність поїздки, але і безпеку руху. Несправності в системі керування транспортним засобом проявляються в стуках, що виникають при русі по нерівному дорожньому покриттю, і експлуатувати авто з неполадками в рульовому управлінні не можна – у такому випадку терміново потрібен ремонт рульової рейки.

 Усунення стукотів редукторів електропідсилювача керма знаходиться безпосередньо на рульовому валу (стукіт при різких рухах рульового колеса). Електропривод розбирається дефектуется, потім усуваються зазори в шліцьовому з'єднанні і черв'ячній парі. Наступний етап складання та перевірки працездатності.

Несправності кермових рейок з ЭУР

 На легкових автомобілях рульова рейка постійно відчуває підвищені навантаження – на неї потрапляє бруд і волога, деталі, що труться працює на знос. Стуки в рульовому механізмі виникають:

  • з-за збільшеного зазору між деталями зубчастої пари;
  • зношування вала рейки по зубчастому сектору;
  • зносу опорних втулок;
  • зносу підшипників;
  • зносу або поломки поджимного механізму (поджимки);
  • несправності електромотора.

 Рейка може вийти з ладу через порваний пильовика:

  • на дзеркальну поверхню рульового валу починає потрапляти бруд і пил, з часом з'являється корозія;

 Щоб запобігти передчасному виходу з ладу механізму, необхідно періодично перевіряти стан пиляків, харчування на електромоторі.

 При підвищеному зносі зубчастої пари виникає люфт в кермі – машина стає некерованою, і дорогу доводиться «ловити». Великий люфт позначається на безпеці руху – виникає небезпека потрапити в аварійну ситуацію. Причиною неполадки в рульовому управлінні можуть бути також наконечники або тяги, при значному зносі деталей виникають стуки в підвісці, збільшується люфт рульового колеса.

Ремонт або заміна кермових рейок з ЭУР

 В разі появи несправностей в механізмі у автовласника є кілька варіантів:

  • Зробити ремонт рейки (реставрація).
  • Зробити заміну на нову рейку.
  • Купити відновлену або б/в рейку.

 Ремонт проводиться в тому випадку, якщо є можливість відновити рейку – відновленню підлягає вузол, в якому немає зносу у черв'ячній парі. Якщо рветься пильник, піддається корозії вал. Невеликий наліт іржі можна прибрати, обробивши наждачкою вал на токарному верстаті – шліфувати наждачним папером вручну деталь не рекомендується, домогтися ідеальної дзеркальної поверхні складно. Якщо на валу вироблення велика, необхідно робити шліфування валу.

 Заходи, що виконуються при ремонті кермової рейки з електропідсилювачем ЭУР:

  • Первинна діагностика рульової рейки.
  • Розбірка та дефектація комплектуючих рульової рейки.
  • Ремонт штока (рихтування/балансування, шліфування, полірування, хромування).
  • Заміна ущільнень, направляючих втулок.
  • Ремонт черв'ячного механізму (при необхідності).
  • Ремонт корпусу рульової рейки (при необхідності).
  • Збірка рульової рейки.
  • Контрольна діагностика рульової.

 У деяких випадках дешевше замінити рульову рейку, ніж займатися її ремонтом. Заміну при бажанні можна зробити своїми руками, все залежить від уміння водія і конструктивної складності автомобіля. Але сам ремонт механізму слід довірити фахівцям – робота вимагає певного досвіду, максимальної акуратності і уважності. Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» (ЦРУ «ГУР+ЭУР») виконує діагностику, ремонт та відновлення кермових рейок з ЭУР в Україні.  

Ціни на послуги ремонту кермових рейок з електропідсилювачем ЭУР

1 Зняття + Установка рейки (в залежності від складності робіт і часу) 500-1500
2 Ремонт кермової рейки з електропідсилювачем (без зняття/установки) 1500-3000 *
3 Регулювання рульової рейки без опускання підрамника (в залежності від складності робіт і часу) 100-200
4 Регулювання кермової рейки з опусканням підрамника (в залежності від складності робіт і часу) 200-500
5 Діагностика знятого агрегату на стенді ЭУР (насос, рейка) 200

 

 Прийом і відправка в будь-яке місто України будь-якою транспортною компанією (Нова Пошта, Інтайм, Гюнсел, САТ, Делівері, Автолюкс, Нічний Експрес і ін), маршрутними автобусами або ж/д.