Визначення несправностей рульової і ходової
Центр Рульового Управління «ГУР+ЭУР» виконує діагностику та ремонт рульового керування, ходовою і підвіски на автомобілях всіх класів (легкові, джипи, мікроавтобуси, автобуси, вантажні).
Даний розділ сайту буде цікавий як професіоналам, так і простим автолюбителям, які бажають розібратися в конструктивних і технічних особливостях рульової і підвіски автомобіля.
Що таке підвіска, які основні завдання вона виконує в автомобілі, з яких основних елементів складається підвіска, в чому основна відмінність стійок в зборі і вставних патронів, конструкція амортизаторів, сучасні технології у виробництві елементів підвіски та багато іншого - це та мала частина з тих матеріалів, які фахівці нашої компанії підготували для Вас.
Характерні несправності рульової і передньої підвіски:
- Амортизатор і амортизаційна стійка - стук в амортизаторі в деяких випадках більше схожий на удар. Зазвичай чути при попаданні колеса в яму.
- Верхня опора стійки - стук у верхньої опори стійки.
- Нижня втулка стійки - стук нижній втулки стійки.
- Рульова рейка - стуки, люфти і течі рульової рейки.
- Рульова тяга - стук схожий зі стуком кульових опор і наконечників.
- Рульової наконечник - стук схожий зі стуком кульових опор і рульових тяг і проявляється на нерівній дорозі.
- Хрестовина рульова - стук або заїдання в хрестовині.
- Телескоп рульової колонки - стук у телескопі рульової колонки.
- Нижній підшипник рульової колонки - стук верхнього або нижнього підшипника (люфт вала).
- Верхній підшипник рульової колонки - стук верхнього або нижнього підшипника (люфт вала).
- Сайлентблок підрамника - можливі стуки, клацання зазвичай з'являються при проїзді "косих" перешкод, коли кузов працює на вигин.
- Сайлентблок нижнього важеля - стуки з'являються, коли сайлентблоки вже досить сильно зношені.
- Сайлентблок верхнього важеля - стуки зазвичай проявляється при розгоні або гальмуванні.
- Кульова опора - стук та/або скрип, які добре чути на поганій дорозі або при наїзді на невеликі нерівності (при їзді по купинах).
- Стійка стабілізатора поперечної стійкості - стуки в стійки стабілізатора поперечної стійкості.
- Гідроциліндр стабілізатора поперечної стійкості - стуки гідроциліндра стабілізатора поперечної стійкості.
- Втулка стабілізатора поперечної стійкості - стук втулки стабілізатора поперечної стійкості.
- ШРУС внутрішній - виходить з ладу рідко.
- ШРУС зовнішній - при несправності на поворотах виразно чутні клацання і перекати (хрускіт).
- Підшипник передньої маточини - стук і/або шум (гул низького тону).
Для визначення проблеми потрібно обов'язково ознайомитися з симптомами несправностей. Детальніше про несправності на 3D-моделі.